نویسنده: مسیح کریمی
// پنجشنبه, ۲۳ فروردین ۱۴۰۳ ساعت ۱۶:۳۹

هیلی استاینفلد به فیلم جدید و خون آشامی کارگردان Black Panther پیوست

هیلی استاینفلد جدیدترین بازیگری است که پس از توافق با برادران وارنر قرار است در فیلم جدید و خون آشامی رایان کوگلر با بازی مایکل بی جردن بازی کند.

رایان کوگلر، کارگردان آثاری چون فیلم Fruitvate Station، فیلم Creed، فیلم Black Panther، فیلم Black Panther: Wakanda Forever وظیفه کارگردانی و نوشتن فیلمنامه یک فیلم خون آشامی و فراطبیعی بدون نام را بر عهده گرفته است و حالا در جدیدترین اخبار سینما و تلویزیون، بازیگر دیگری به این فیلم موردانتظار اضافه شده است. هیلی استاینفلد جدیدترین بازیگری است که قرار است در این فیلم خون آشامی فراطبیعی بازی کند.

برادران وارنر در دی گذشته پس از یک رقابت داغ توانست حقوق فیلم را به‌دست بیاورد و مراحل فیلم‌برداری و تولید این فیلم از اواخر ماه آوریل در نیواورلئان آغاز خواهد شد. علاوه‌بر استاینفلد، مایکل بی جردن در نقش اصلی فیلم، دلروی لیندو، وونمی موساکو و جک اوکانل دیگر بازیگران این فیلم فراطبیعی هستند که قرار است در آن به ایفای نقش بپردازند. اطلاعات خیلی زیادی از این پروژه در دسترس نیست و منابع نزدیک می‌گویند که احتمالا فیلم در دوران جیم کرو (بین سال‌های ۱۸۷۶ و ۱۹۶۵) و در ایالت‌های جنوبی آمریکا جریان دارد که احتمالا شامل خون آشام‌ها و سنت‌های فراطبیعی این مناطق می‌شود.

چادویک بوزمن بازیگر نقش ت‌چالا و رایان کوگلر کارگردان فیلم Black Panther

همچنین گفته می‌شود که احتمال دارد جردن دو نقش را که به‌عنوان برادران دوقلو هستند در این فیلم بازی کند. طبق اطلاعات فاش شده از نقش‌های دیگر بازیگران، گفته می‌شود که موساکو نقش معشوقه جردن و اوکانل نقش یک آنتاگونیست نژاد پرست را در این فیلم بازی می‌کنند، اما اطلاعاتی از نقش استاینفلد در دسترس نیست. استاینفلد طی این سال‌ها برای بازی در فیلم True Grit که برای آن نامزد دریافت جایزه اسکار شده، فیلم Begin Again، فیلم Pitch Perfect 2، فیلم Pitch Perfect 3، فیلم The Edge of Seventeen، فیلم Bumblebee، سریال Dickinson و فیلم Hawkeye شناخته شده است.

فیلم خون آشامی و فراطبیعی رایان کوگلر برای اکران در تاریخ ۷ مارس ۲۰۲۵ (۱۷ اسفند ۱۴۰۳)‌ برنامه‌ریزی شده است.


منبع THR
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده