نویسنده: علی نوروزی
// پنجشنبه, ۲۳ فروردین ۱۴۰۳ ساعت ۰۹:۰۰

زمان اکران فیلم Five Nights at Freddy’s 2 اعلام شد

شرکت یونیورسال در جریان رویداد سینماکان از زمان اکران فیلم Five Nights at Freddy’s 2 پرده برداشت.

موفقیت عظیم فیلم Five Nights at Freddy’s (پنج شب با فردی) در گیشه باعث شد که شرکت یونیورسال پیکچرز و بلوم‌هاوس به تولید یک دنباله چراغ سبز نشان دهند. اکنون در میان جدیدترین اخبار سینما و تلویزیون مطلع شدیم که زمان اکران فیلم Five Nights at Freddy’s 2 مشخص شده است. جیم اور، رئیس بخش توزیع داخلی آثار یونیورسال در جریان رویداد سینماکان تأیید کرد که این دنباله برای اکران در پاییز ۲۰۲۴ مراحل تولید را پشت سر می‌گذارد.

با اینکه فیلم Five Nights at Freddy’s از همان روز نخست اکران از شبکه پیکاک تقدیم طرفدارها شد، اما با بودجه ۲۵ میلیون دلاری توانست نزدیک به ۳۰۰ میلیون دلار در گیشه به‌دست آورد. این فیلم ماجراهای یک نگهبان پریشان‌ را دنبال می‌کند که در پیتزافروشی خانواده‌پسند Freddy Fazbear’s Pizza شروع به کار می‌کند. این نگهبان در اولین شب کار در این مکان متوجه می‌شود که جان سالم به در بردن از شیفت شب به این سادگی‌ها امکان‌پذیر نخواهد بود.

اما تمی، کارگردان فیلم The Wind (باد) سکان هدایت فیلم Five Nights at Freddy’s را در دست داشت و با همکاری ست کودبک و اسکات کاتون، خالق بازی‌های مجموعه فیلم‌نامه آن را به رشته تحریر درآورد. جاش هاچرسون، متیو لیلارد، پایپر روبیو، الیزابت لیل، مری استوارت مسترسون، لوکاس گرانت، کت کانر استرلینگ و جسیکا بلکمور در این فیلم بازی کردند. جیسون بلام و اسکات کاتون به‌عنوان تهیه‌کنندگان این اقتباس سینمایی ترسناک فعالیت داشتند.


منبع DarkHorizons
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده