نویسنده: مسیح کریمی
// چهار شنبه, ۲۲ فروردین ۱۴۰۳ ساعت ۱۸:۴۶

تریلر نهایی فیلم Civil War سقوط آمریکا را نشان می‌دهد

استودیو A24 تریلر جدید و نهایی فیلم Civil War را منتشر کرده است که در آن شاهد تحسین منتقدان و خلاصه نقدها هستیم.

زمان زیادی تا اکران فیلم جنگ داخلی باقی‌نمانده است و این فیلم اخیرا با تحسین گسترده منتقدین مواجه شده است و حالا در جدیدترین اخبار سینما و تلویزیون، تریلر دیگری از این فیلم منتشر شده است. شرکت A24 تریلر جدیدی از فیلم Civil War را منتشر کرده که درواقع تریلر نهایی این فیلم است و در طول آن شاهد جنگ داخلی آمریکا هستیم که این کشور در آستانه سقوط در این فیلم است و در ادامه می‌توانید این تریلر را تماشا کنید:

دانلود از آپارات

الکس گارلند، کارگردان آثاری چون فیلم Ex Machina، فیلم Annihilation، فیلم Men و سریال Devs وظیفه کارگردانی و نوشتن فیلمنامه فیلم جنگ داخلی را بر عهده داشته است. فیلم Civil War به‌عنوان یک اثر اکشن و حماسی توصیف شده که اتفاقات آن در آینده نزدیک در آمریکا جریان دارد. در طول داستان فیلم رقابتی برای رسیدن به کاخ سفید در آینده نزدیک در آمریکا آغاز شده است. گارلند پیش از این اثر جدید خود را به یک فیلم جاده‌ای و جنگی با عناصر هجو آمیز توصیف کرده بود که مثل یک بازی تیراندازی می‌ماند.

فیلم Civil War در تاریخ ۱۲ آوریل (۲۴ فروردین) روی پرده‌های سینما خواهد رفت. کریستن دانست، واگنر مورا، استیون مک‌کینلی هندرسون، کیلی اسپینی، کارل گلاسمن، سونویا میزونو، جونیکا تی. گیبز و جس ماتنی از جمله بازیگرانی هستند که در فیلم Civil War حضور دارند و به ایفای نقش پرداخته‌اند. همچنین مدتی پیش مدت زمان این فیلم مشخص شد که مدت زمان فیلم جنگ داخلی قرار است ۱۰۹ دقیقه یا به عبارتی ۱ ساعت و ۴۹ دقیقه باشد.


منبع Comingsoon
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده