نویسنده: علی نوروزی
// چهار شنبه, ۲۲ فروردین ۱۴۰۳ ساعت ۱۴:۱۵

بازیگر پسر جهنمی در فیلم Levon’s Trade بازی می‌کند

فهرست بازیگرهای فیلم Levon’s Trade به کارگردانی دیوید آیر با پیوستن مایکل پنیا، دیوید هاربر، جیسون فلمینگ و آلیانا ریواس گسترش یافت.

در اخبار سینما و تلویزیون مطلع شدیم که مایکل پنیا، بازیگر فیلم Ant-Man (مرد مورچه‌ای)، دیوید هاربر، بازیگر فیلم Hellboy (پسر جهنمی)، جیسون فلمینگ، بازیگر فیلم Boiling Point (نقطه جوش) و آلیانا ریواس، بازیگر فیلم The Harvest (خرمن) در فیلم Levon’s Trade (پیشه لیون) به جیسون استاتهام پیوستند. نائومی گونزالس، امت اسکنلن، ایو مائورو، ماکسیمیلیان اوسینسکی، کریستینا پولی، آندری کامینسکی و ایسا گایی نیز در این فیلم بازی می‌کنند.

فیلم Levon’s Trade ماجراهای لیوُن کید با نقش‌آفرینی جیسون استاتهام را دنبال می‌کند که پیشه خود را کنار می‌گذارد و به‌عنوان یک کارگر ساختمانی مشغول به کار می‌شود تا در یک زندگی ساده پدر خوبی برای دخترش باشد. اما زمانی‌که جنی، دختر نوجوان رئیسش ناپدید می‌شود، لیون باید به‌سراغ استفاده از مهارت‌هایی برود که او را به چهره‌ای نامدار در دنیای عملیات‌های ویژه تبدیل کرده است. این جست‌وجو لیون را وارد یک توطئه جنایتکارانه شوم می‌کند.

سیلوستر استالونه با سابقه نگارش فیلم‌نامه فیلم Rambo: Last Blood (رمبو: آخرین خون) به‌عنوان نویسنده فیلم Levon’s Trade فعالیت می‌کند که با اقتباس از رمانی از چاک دیکسون ساخته می‌شود. این رمان اولین کتاب از یک مجموعه ۱۰ جلدی است که در ابتدا برای تولیذ یک اقتباس تلویزیونی در نظر گرفته شده بود. دیوید آیر و کریس لانگ از تهیه‌کنندگان این فیلم به‌حساب می‌آیند که در تاریخ ۲۸ دی ۱۴۰۳ (۱۷ ژانویه ۲۰۲۵) روی پرده سینما می‌رود.


منبع ComingSoon
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده