نویسنده: علی نوروزی
// چهار شنبه, ۲۲ فروردین ۱۴۰۳ ساعت ۰۹:۳۰

منتظر سریال جان اسنو از دنیای بازی تاج و تخت نباشید

کیت هرینگتون آب پاکی را روی دست طرفدارها ریخت و گفت که اسپین-آف بازی تاج‌وتخت با تمرکز بر کاراکتر جان اسنو در دست تولید نیست.

در تازه‌ترین اخبار سینما و تلویزیون مطلع شدیم که شبکه اچ‌بی‌اُ دیگر روی اسپین-آف Game of Thrones (بازی تاج‌وتخت) با تمرکز بر جان اسنو کار نمی‌کند. کیت هرینگتون، بازیگر نقش جان اسنو در گفت‌وگو با رسانه Screen Rant اعلام کرد که این سریال در دست توسعه بود، اما به‌خاطر وضعیت نامشخص پروژه به‌ندرت درباره آن صحبت می‌کرد.

کیت هرینگتون در این‌باره گفت: «زیاد درباره سریال [جان اسنو] صحبت نکردم؛ زیرا این اسپین-آف در دست توسعه بود. نمی‌خواستم خبر تولید این سریال به بیرون درز کند. نمی‌خواستم با این اتفاق طرفدارها شروع به نظریه‌پردازی کنند یا برای این نمایش هیجان‌زده شوند یا از ایده این سریال متنفر شوند؛ درحالی‌که این امکان وجود داشت که هرگز ساخته نشود. در مراحل توسعه به بررسی مسائل مختلفی می‌پردازید تا ببینید که این کار به زحمتش می‌ارزد یا خیر.»

به‌نظر می‌رسد که شبکه اچ‌بی‌اُ با بررسی همه جوانب به این نتیجه رسیده است که داستان خیلی خوبی برای روایت وجود ندارد که تولید این نمایش را توجیه کند. کیت هرینگتون توصیح داد: «درحال‌حاضر این سریال ارزش پیگیری ندارد و در دستور کار نیست؛ زیرا نتوانستیم داستان مناسبی پیدا کنیم که به اندازه کافی هیجان‌انگیز باشد. بنابراین تصمیم گرفتیم فعلا دست از کار بکشیم. شاید در آینده به‌سراغ تولید این نمایش برویم، اما درحال‌حاضر کنار گذاشته شده است.»

شبکه HBO روی سریال‌های فرعی متعددی از Game of Thrones ازجمله سریال House of the Dragon (خاندان اژدها) و سریال Knight of the Seven Kingdoms: The Hedge Knight (شوالیه هفت پادشاهی: شوالیه آواره) کار می‌کند. مدتی قبل پیتر کلیفی و دکستر سول انسل برای ایفای نقش‌های اصلی سریال شوالیه آواره انتخاب شدند.


منبع DarkHorizons
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده