نویسنده: مسیح کریمی
// سه شنبه, ۲۱ فروردین ۱۴۰۳ ساعت ۲۱:۵۳

اولین تیزر جوکر 2 خنده واکین فینیکس زیر باران را نشان می‌دهد | تریلر به‌زودی

در آستانه پخش اولین تریلر، برادران وارنر اولین تیزر فیلم Joker: Folie à Deux را منتشر کرده است که در آن شاهد حضور واکین فینیکس در نقش جوکر هستیم.

طبق جدیدترین اخبار سینما و تلویزیون، اولین تیزر فیلم Joker: Folie à Deux منتشر شده است. برادران وارنر به‌تازگی تیزر کوتاهی از فیلم Joker 2 منتشر کرده است که در این ویدیو شاهد حضور واکین فینیکس در نقش جوکر هستیم که در حال خنده تلخ زیر بارش باران است. برادران وارنر همچنین تایید کرد که اولین تریلر فیلم Joker: Folie à Deux ساعت ۵ بامداد فردا، چهارشنبه به وقت ایران پخش خواهد شد، اما پیش از آن می‌توانید تیزر منتشر شده را تماشا کنید:

دانلود از آپارات

واکین فینیکس در نقش جوکر، لیدی گاگا در نقش هارلی کویین، زازی بیتز در نقش سوفی داموند، برندن گلیسون، کاترین کینر، جیکوب لافلند و هری لاتی، از جمله بازیگرانی هستند که در فیلم Joker: Folie à Deux حضور دارند و به ایفای نقش پرداخته‌اند. تاد فیلیپس وظیفه کارگردانی فیلم جوکر 2 را بر عهده دارد و به‌همراه اسکات سیلور برای نوشتن فیلمنامه این فیلم بازگشته است. اطلاعات زیادی از داستان و اتفاقات فیلم Joker 2 در دسترس نیست، اما گفته‌ می‌شود که بخش زیادی از اتفاقات فیلم در تیمارستان آرکام جریان دارد.

فیلم Joker: Folie à Deux برای اکران در تاریخ ۴ اکتبر (۱۳ مهر) برنامه‌ریزی شده است. فیلم جوکر 2 به‌تازگی درجه سنی بزرگسال را دریافت کرده است.


منبع Comingsoon
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده