نویسنده: مسیح کریمی
// سه شنبه, ۲۱ فروردین ۱۴۰۳ ساعت ۱۷:۳۹

دنباله فیلم Godzilla x Kong احتمالا ساخته می‌شود

باتوجه‌به عملکرد فوق‌العاده فیلم Godzilla x Kong: The New Empire در گیشه جهانی، لجندری ممکن است به ساخت دنباله این فیلم چراغ سبز نشان دهد.

فیلم Godzilla x Kong: The New Empire در دومین هفته اکرانش موفق شد ۳۱.۲ میلیون دلار دیگر فروش کند تا برای دومین هفته متوالی صدرنشین گیشه آمریکای شمالی شود. بدین ترتیب مجموع فروش فیلم Godzilla x Kong در آمریکا به بیش از ۱۳۴.۵ و در گیشه بین‌المللی به ۲۲۶.۶ میلیون دلار و در مجموع به بیش از ۳۶۱.۱۴۰ میلیون دلار در سراسر جهان رسیده است. اکنون طبق جدیدترین اخبار سینما و تلویزیون، برنامه بعدی دنیای مانسترورس چیست؟

ماری پرنت، مدیر اجرایی لجندری در مصاحبه با هالیوودریپورتر گفت که بدون شک این نتیجه‌ای هیجان‌انگیز است. او اضافه کرد: «اکنون در موقعیت خوبی برای ادامه داستان و ماجراجویی در دنیای مانسترورس قرار داریم، اما هنوز در روزهای اولیه هستیم و در ابتدا باید ببینیم که فیلم Godzilla x Kong چگونه عمل می‌کند. اما مطمئنا احساس بسیار خوبی در رابطه با آن داریم.»

متحد شدن گودزیلا و کینگ کونگ در فیلم Godzilla x Kong: The New Empire

اگرچه او به‌طور رسمی ساخت یک دنباله برای فیلم Godzilla x Kong: The New Empire را تایید نکرده است، اما به‌نظر می‌رسد که لجندری از هم‌اکنون برنامه‌هایی برای ادامه دادن دنیای MonsterVerse در آینده دارد. در هر حال فیلم Godzilla x Kong یکی از بخش‌های جذاب سینماکان امسال است و احتمال دارد اطلاعاتی در مورد آینده این مجموعه مثل ساخت یک دنباله بشنویم. صد البته بسیاری همچنان امیدوار به ساخت فیلمی مستقل براساس شخصیت گودزیلا و کینگ کونگ هم هستند، اما آینده این موضوع را مشخص خواهد کرد.

برایان تایری هنری، کیلی هاتل، ربکا هال، دن استیونز، فالا چن، الکس فرنس و ریچل هاوس از جمله بازیگرانی هستند که در فیلم Godzilla x Kong: The New Empire حضور دارند و به ایفای نقش پرداخته‌اند. آدام وینگارد، کارگردان فیلم Godzilla vs Kong وظیفه کارگردانی این فیلم را بر عهده دارد. تری روسیو، جرمی اسلیتر و سیمون برت وظیفه نوشتن فیلمنامه فیلم Godzilla x Kong: The New Empire را بر عهده داشته‌اند.


منبع Gamesradar
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده