نویسنده: مسیح کریمی
// سه شنبه, ۲۱ فروردین ۱۴۰۳ ساعت ۱۶:۳۲

منتظر فصل دوم سریال Fallout باشید

آمازون برای تولید فصل دوم احتمالی سریال Fallout قرار است اعتبار مالیاتی از ایالت کالیفرنیا دریافت کند تا فصل بعدی سریال را در این منطقه جلوی دوربین ببرد.

تمامی قسمت‌های فصل اول سریال Fallout بامداد پنج‌شنبه این هفته از شبکه آمازون پرایم پخش خواهد شد و اکنون در جدیدترین اخبار سینما و تلویزیون، سریال فال اوت ممکن است با تمدید زودهنگام مواجه شود. کمیسیون فیلم کالیفرنیا تصمیم به اختصاص دادن و پرداخت ۲۵ میلیون دلار اعتبار مالیاتی مشروط برای تولید فصل دوم سریال Fallout در این ایالت گرفته است. بااین‌حال آمازون هنوز به شکل رسمی این سریال را برای فصل دوم تمدید نکرده است، اما به‌نظر می‌رسد که احتمال رخ دادن این موضوع بالا است.

فصل اول سریال فال‌اوت در نیویورک، یوتا، نیوجرسی و نامبیا فیلم‌برداری شده بود و باتوجه‌به سوبسید مالیاتی احتمال دارد بخشی یا تمام مراحل فیلم‌برداری فصل دوم در کالیفرنیا انجام شود، اما همان‌طور که ورایتی در گزارش خود اشاره می‌کند، ارائه اعتبار مالیاتی به معنای قطعی بودن ساخت فصل دوم سریال Fallout یا فیلم‌برداری آن در ایالت کالیفرنیا نیست. به‌عنوان مثال آمازون قبلا برای تولید فصل دوم سریال Citadel در کالیفرنیا ۲۵ میلیون دلار اعتبار مالیاتی دریافت کرده بود، اما سپس برنامه تغییر کرد و تولید سریال به استودیویی در تورنتو منتقل شد.

الا پورنل در نقش لوسی در حال خروج از والت در سریال Fallout

طبق اطلاعات ثبت شده توسط کمیسیون فیلم کالیفرنیا، فصل دوم سریال Fallout با بودجه‌ای معادل ۱۵۳ میلیون دلار تولید خواهد شد که واجد شرایط دریافت اعتبار مالیاتی است. تولید فصل دوم سریال با ۱۷۰ بازیگر و اعضای تیم تولید ادامه خواهد یافت. فصل اول سریال فال‌اوت در ۸ قسمت تولید شده است، اما اطلاعاتی از تعداد قسمت‌های فصل دوم سریال در دسترس نیست.

الا پورنل، والتون گاگینز، آرون موتن، کایل مک لاکلن، زلیا مندس جونز، ساریتا چودری، مایکل امرسون، لزلی اوگامس، مایک دویل و زک چری، از جمله بازیگرانی هستند که در سریال Fallout حضور دارند و به ایفای نقش پرداخته‌اند. جاناتان نولان و لیزا جوی، خالقان و سازندگان سریال Westworld به‌عنوان تهیه‌کننده در این پروژه حضور دارند. جاناتان نولان، خالق سریال وست ورلد وظیفه کارگردانی ۳ قسمت اول سریال Fallout را بر عهده داشته است.

علاوه‌براین، جنوا رابرتسون-دووت، نویسنده فیلمنامه فیلم Captain Marvel و فیلم Tomb Raider به‌همراه گراهام وگنر، نویسنده سریال The Office، سریال Portlandia، سریال Baskets و سریال Silicon Valley به‌عنوان شورانر در سریال فال‌اوت حضور داشته‌اند. همچنین تاد هاوارد، کارگردان سری بازی Fallout به‌عنوان تهیه‌کننده اجرایی درکنار جاناتان نولان و لیزا جوی در سریال این بازی حضور دارند.


منبع Gamespot
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده