نویسنده: مسیح کریمی
// دوشنبه, ۲۰ فروردین ۱۴۰۳ ساعت ۲۱:۵۸

فروش انیمیشن Kung Fu Panda 4 از مرز ۴۰۰ میلیون دلار عبور کرد

فروش جهانی انیمیشن Kung Fu Panda 4 از مرز ۴۰۰ میلیون دلار عبور کرد تا این انیمیشن به موفقیت دیگری در گیشه دست پیدا کند.

نسخه دیجیتالی و با کیفیت انیمیشن Kung Fu Panda 4 فردا منتشر خواهد شد و حالا طبق جدیدترین اخبار سینما و تلویزیون، انیمیشن پاندای کونگ‌ فو کار ۴ به عملکرد موفق خود در گیشه جهانی ادامه می‌دهد. انیمیشن Kung Fu Panda 4 در پنجمین هفته اکران خود موفق شد ۷.۸۵ میلیون دلار در گیشه آمریکای شمالی و ۲۷.۴ میلیون دلار در گیشه بین‌المللی و در مجموع ۳۵.۲۵ میلیون دلار در گیشه جهانی فروش کند. بدین ترتیب فروش این انیمیشن از مرز ۴۰۰ میلیون دلار در سراسر جهان عبور کرد.

انیمیشن Kung Fu Panda 4 در مجموع بیش از ۴۱۰.۴۴۱ میلیون دلار در سراسر جهان فروش کرده است. در حال حاضر فروش انیمیشن پاندای کونگ‌فوکار 4 توانسته است از قسمت دوم و سوم این انیمیشن در آمریکای شمالی عبور کند و تبدیل به دومین قسمت پر فروش این مجموعه در این منطقه تبدیل شود. بااین‌حال قسمت چهارم انیمیشن Kung Fu Panda همچنان در بین ۴ قسمت در رتبه آخر قرار دارد و انیمیشن Kung Fu Panda 3 با فروش ۵۲۱.۱ میلیون دلار در رتبه سوم دیده می‌شود.

جک بلک، وایولا دیویس، داستین هافمن، جیمز هنگ، برایان کرانستون، ایان‌ مک‌شین، آکوافینا، جاناتان کی کوان، لوری تان چین و رونی چنگ از جمله بازیگرانی هستند که برای به‌عنوان صداپیشه در انیمیشن Kung Fu Panda 4 حضور دارند و به صداپیشگی پرداخته‌اند. مایکل میچل، کارگردان آثاری چون انیمیشن Shrek Forever After، انیمیشن Trolls و انیمیشن The Lego Movie 2: The Second Part وظیفه کارگردانی قسمت چهارم انیمیشن Kung Fu Panda را بر عهده داشته است.


منبع Toonado
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده