نویسنده: مسیح کریمی
// دوشنبه, ۲۰ فروردین ۱۴۰۳ ساعت ۱۶:۳۸

پوستر جدید فصل سوم انیمه One Punch Man شخصیت کینگ را نشان می‌دهد

پوستر جدیدی از فصل سوم انیمه One Punch Man منتشر شده است که در این پوستر شاهد شخصیت کینگ هستیم.

ماه گذشته اطلاعات جدیدی از فصل سوم انیمه One Punch Man منتشر شد که براساس آن استودیو J.C. Staff، سازنده فصل دوم این انیمه حالا وظیفه تولید فصل جدید انیمه را بر عهده گرفته است و حالا طبق تازه‌ترین اخبار سینما و تلویزیون، پوستر دیگری از فصل سوم انیمه وان پانچ من منتشر شده است. این پوستر درواقع دومین پوستر شخصیت فصل سوم انیمه One Punch Man محسوب می‌شود که تمرکز این پوستر روی شخصیت کینگ است که در ادامه می‌توانید شاهد آن باشید:

پوستر شخصیت کینگ در فصل سوم انیمه One Punch Man

کینگ درواقع یک قهرمان S-Class رنک ۵ در Hero Association است که به‌عنوان «قوی‌ترین مرد روی زمین» شناخته می‌شود. همچنین J.C. Staff اطلاعات بیشتری را منتشر کرده است که براساس آن توموهیرو سوزوکی به‌عنوان نویسنده ارشد، چیکاشی کوبوتا به‌همراه شینجیرو کورودا و ریوسوکه شیراکاوا به‌عنوان طراح شخصیت و ماکوتو میازاکی به‌عنوان آهنگساز در فصل سوم انیمه One Punch Man حضور دارند.

وان پانچ من شخصیت بسیار محبوبی در دنیای مانگا و انیمه در سراسر جهان است که داستان ابرقهرمانی به‌نام سایتاما را دنبال می‌کند که برای قدرتمند شدن سخت تمرین کرده که به مرور زمان موهای سرش شروع به ریزش می‌کند و درنهایت کاملا کچل می‌شود. او به‌حدی قدرتمند است که می‌تواند با یک مشت دشمنان خود را شکست دهد و حال این موضوع برای او خسته کننده شد و سایتاما اکنون به‌دنبال یافتن یک حریف و دشمن قدر و قدرتمند برای به چالش کشیدن وی است.

مجموعه One Punch Man در سال ۲۰۰۹ توسط وان و یوسوکه موراتا خلق و اولین نسخه مانگا آن در سال ۲۰۱۲ منتشر شد و تاکنون شاهد انتشار ۱۹ جلد از آن بوده‌ایم و تاکنون بیش از ۳۰ میلیون نسخه از آن به فروش رفته است. نسخه انگلیسی این مانگا نیز در سال ۲۰۱۵ در آمریکا منتشر شد. فصل اول انیمه One Punch Man در سال ۲۰۱۵ و فصل دوم آن در سال ۲۰۱۹ منتشر شده است و توموهیرو سوزوکی وظیفه ساخت این انیمه را بر عهده دارد. 


منبع Animecorner
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده