نویسنده: مسیح کریمی
// یکشنبه, ۱۹ فروردین ۱۴۰۳ ساعت ۲۲:۵۹

بازگشت یکی دیگر از بازیگران سریال دردویل در Daredevil: Born Again تایید شد

با انتشار تصویری جدید بازگشت آیلت زورر، بازیگر نقش ونسا فیسک در سریال اصلی دردویل در سریال Daredevil: Born Again تایید شده است.

مراحل فیلم‌برداری و تولید بخش اول سریال Daredevil: Born Again هفته گذشته به پایان رسید و حالا در جدیدترین اخبار سینما و تلویزیون، بازگشت بازیگر دیگری در سریال دردویل: تولد دوباره تایید و اعلام شده است. به‌تازگی تصویری از پشت صحنه تولید این سریال منتشر شده است که بازگشت آیلت زورر، بازیگر نقش ونسا فیسک در سریال Daredevil شبکه نتفلیکس در نسخه دیزنی پلاس این سریال را تایید می‌کند که او درکنار وینسنت دن آفریو، بازیگر ویلسون فیسک دیده می‌شود:

آیلت زورر در نقش ونسا فیسک درکنار وینسنت دن آفریو در نقش ویلسون فیسک در پشت صحنه سریال Daredevil: Born Again

پیش از این ساندریان هالت با سابقه بازی در سریال Better Call Saul و سریال Mr. Robot جایگزین آیلت زورر برای نقش ونسا فیسک در سریال Daredevil: Born Again شده بود،‌ اما به‌نظر می‌رسد در زمان تغییرات تیم سازنده، تغییر مسیر سریال و بازنویسی فیلمنامه‌ها، سازندگان تصمیم به بازگشت زورر گرفته‌اند که در حال حاضر مشخص نیست که نقش او در این سریال چقدر خواهد بود و احتمال دارد که او تنها حضور کوتاهی داشته باشد. بااین‌حال مشخص نیست که هالت کاملا از سریال حذف شده یا نقش دیگری به او داده شده است.

چارلی کاکس در نقش مت مورداک ملقب به دردویل، وینسنت دن آفریو در نقش ویلسون فیسک ملقب به کینگپین، جان برنتال در نقش فرانک کسل ملقب به پانیشر، دبورا آن ول در نقش کارن پیج، الدن هنسون در نقش فاگی نلسون، ویلسون بتل در نقش بنجامین دکس پویندکستر ملقب به بولزآی، مایکل گاندولفینی، مارگاریتا لیویوا، نیکی میشل جیمز، آرتی فروشان، کلارک جانسون و مایکل گستن از جمله بازیگرانی هستند که در سریال Daredevil: Born Again حضور دارند و به ایفای نقش پرداخته‌اند.

سریال Daredevil: Born Again در زمان نامشخصی از سال ۲۰۲۵ از شبکه دیزنی پلاس پخش خواهد شد. داریو اسکارداپان، نویسنده ۴ قسمت از سریال The Punisher به‌عنوان شورانر سریال Daredevil: Born Again حضور دارد. همچنین جاستین بنسن و ارون مورهد، کارگردانان ۲ قسمت از سریال Moon Knight و ۴ قسمت از فصل دوم سریال Loki وظیفه کارگردانی سریال Daredevil را بر عهده داشته‌اند.


منبع CBM
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده