نویسنده: علی نوروزی
// یکشنبه, ۱۹ فروردین ۱۴۰۳ ساعت ۱۰:۰۰

لیام همسورث برای بازی در سریال ویچر آماده می‌شود

لیام همسورث با انتشار تصویر جدیدی آمادگی بدنی خود برای ایفای نقش گرالت در سریال The Witcher را نشان داد.

در میان تازه‌ترین اخبار سینما و تلویزیون مطلع شدیم که لیام همسورث، بازیگر فیلم The Hunger Games (بازی‌های گرسنگی) با انتشار تصویر جدیدی در اینستاگرام آمادگی بدنی خود برای ایفای نقش گرالت ریویایی در فصل چهارم سریال The Witcher (ویچر) را نشان داد. این هنرپیشه ضمن تشکر از طرفدارها برای حمایت از فیلم Land of Bad (سرزمین بد) گفت که مشغول انجام «تمرینات پا» بوده است تا از پس ایفای نقش شکارچی هیولا برآید.

تمرینات لیام همسورث برای ایفای نقش گرالت در سریال ویچر

فصل چهارم سریال The Witcher باید از ماه گذشته جلوی دوربین می‌رفت، اما ظاهرا فیلم‌برداری به تعویق افتاد و اکنون از دوشنبه هفته جاری در انگلستان شروع خواهد شد. رسانه ورایتی اخیرا گزارش داد که دنی وودبرن نقش زولتان چیوی، دورف دوست‌داشتنی مجموعه را در فصل چهارم بازی می‌کند؛ درحالی‌که شارلتو کوپلی در نقش یک شکارچی جایزه‌بگیر با نام لئو بونهارت و جیمز پیورفوی در نقش مشاور دادگاه و جاسوسی با نام استفن اسکلن ظاهر می‌شوند.

لورن اشمیت هیسریچ به‌عنوان تهیه‌کننده اجرایی و شورانر سریال The Witcher فعالیت دارد. تومک باگینسکی و جارک ساگو از شرکت پلاتج ایمیج، جیسون براون و شان دنیل از شرکت Sean Daniel نیز از دیگر تهیه‌کننده‌های اجرایی سریال هستند. لیام همسورث پس از فصل سوم به‌جای هنری کویل ردای گرالت از ریویا را برتن می‌کند. فریا آلن در نقش سیری، آنیا چالاترا در نقش یِنیفر و جوئی بیتی در نقش جسکیر از دیگر بازیگرهای این نمایش به‌شمار می‌آیند.

کتاب‌های The Witcher نوشته‌ آندری ساپکوفسکی داستانی حماسی از سرنوشت را روایت می‌کند. در این مجموعه یک شکارچی هیولای تنها با نام گرالت از ریویا تلاش دارد تا جایگاه خود را در دنیایی پیدا کند که مردم اغلب شرارت بیشتری را نسبت به حیوانات از خود نشان می‌دهند، اما وقتی دست تقدیر گرالت را به‌سوی جادوگری قدرتمند و یک شاهدخت جوان با رازی خطرناک سوق می‌دهد، این سه باید با هم راه خود را در قاره‌ای به‌شدت بی‌ثبات پیدا کنند.


منبع DarkHorizons
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده