نویسنده: علی نوروزی
// یکشنبه, ۱۹ فروردین ۱۴۰۳ ساعت ۰۹:۰۰

بازیگر Sons of Anarchy پا به دنیای مردگان متحرک گذاشت

کیم کوتس، بازیگر سریال Sons of Anarchy در فصل دوم سریال The Walking Dead: Dead City بازی می‌کند.

کیم کوتس، بازیگر سریال Sons of Anarchy (فرزندان آشوب) به فصل دوم سریال The Walking Dead: Dead City (مردگان متحرک: شهر مرده) پیوست. این هنرپیشه نقش بروگل، رهبر یکی از خشن‌ترین گروه‌های خلافکاری شهر نیویورک را بازی می‌کند که فراتر از حد تصورات فریبکار و باهوش است. کیم کوتس سابقه بازی در آثار ترسناکی نظیر فیلم Silent Hill (سایلنت هیل) و فیلم Resident Evil: Afterlife (رزیدنت ایول: زندگی پس از مرگ) را دارد.

مردگان متحرک: شهر مرده سریالی فرعی از مجموعه The Walking Dead با نقش‌آفرینی لورن کوهن و جفری دین مورگان است که اتحاد غیرمنتظره مگی و نیگان را برای عبور از منهتن آخرالزمانی نشان می‌دهد. این شهر درحال فروپاشی مملو از مردگان و ساکنانی است که نیویورک را به دنیایی پر از هرج‌ومرج، خطر، جذابیت و وحشت تبدیل می‌کنند.

سریال The Walking Dead: Dead City که در ابتدا با نام Isle of the Dead (جزیره‌ی مردگان) شناخته می‌شد، توسط الی جورنه، تهیه‌کننده سریال Heels (هیلز) خلق شده است که به‌عنوان تهیه‌کننده اجرایی و شورانر آن نیز فعالیت می‌کند. لورن کوهن، جفری دین مورگان و اسکات ام. گیمپل از دیگر تهیه‌کنندگان اجرایی این اسپین‌آف به‌شمار می‌آیند.

سریال The Walking Dead داستانی را روایت می‌کند که ۱۰ سال پیش با مردی در تلاش برای یافتن خانواده خود آغاز شد. این خانواده رشد کرد و به‌تدریج جوامع شکل گرفتند. آن‌ها از نبردها جان سالم به در بردند، به موفقیت‌هایی دست یافتند و نسل جدیدی را تحویل جامعه دادند. این داستان بشریت است و داستان‌های بیشتری برای روایت وجود دارد. این سریال براساس کمیک‌هایی با همین نام از رابرت کرکمن، تونی مور و چارلی آدلارد ساخته شده است.


منبع ComingSoon
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده