نویسنده: مسیح کریمی
// شنبه, ۱۸ فروردین ۱۴۰۳ ساعت ۲۳:۳۸

نویسنده سریال Andor به فیلم جدید جنگ ستارگان اضافه شد

لوکاس فیلم به‌تازگی نویسنده با سابقه‌ای را برای کمک به جیمز منگولد در نوشتن فیلمنامه فیلم Star Wars: Dawn of the Jedi استخدام کرده است.

جیمز منگولد، کارگردان آثاری چون فیلم Identity، فیلم Walk the Line، فیلم 3:10to Yuma، فیلم The Wolverine، فیلم Logan، فیلم Ford v Ferrari و فیلم Indiana Jones and the Dial of Destiny وظیفه کارگردانی یکی از آثار آینده دنیای جنگ ستارگان را بر عهده دارد و حالا طبق جدیدترین اخبار سینما تلویزیون، نویسنده جدیدی به این پروژه اضافه شده است. بو ویلیمن، سازنده سریال House of Cards توسط لوکاس فیلم برای کمک به نوشتن فیلمنامه فیلم Star Wars: Dawn of the Jedi استخدام شده است.

جیمز منگولد و بو ویلیمن

منگولد در نظر دارد تا در فیلم جنگ ستارگان خود داستان اولین جدای را روایت کند و این اثر خاص از دنیای جنگ ستارگان، قصه‌ای حماسی از جنس داستان‌های انجیل را روایت خواهد کرد. اتفاقات فیلم Star Wars منگولد حدود ۲۵ هزار سال قبل از اتفاقات و داستان‌های فیلم‌های اصلی جریان دارد و به منشا نیرو خواهد پرداخت. ویلیمن قرار است در نوشتن فیلمنامه فیلم Star Wars: Dawn of the Jedi به منگولد کمک کند و او چندان با دنیای جنگ ستارگان غریبه نیست.

بو ویلیمن پیش از این وظیفه نوشتن فیلمنامه سه قسمت از فصل اول سریال Andor را از جمله اپیزود هشتم که Narkina 5 نام داشت، بر عهده داشت که برای آن نامزد دریافت جایزه امی شده بود. ویلیمن همچنین وظیفه نوشتن فیلمنامه فیلم The Ides of March و فیلم Mary Queen of Scots را بر عهده داشته است که برای فیلم نیمه ماه مارس نامزد دریافت یک جایزه اسکار در بخش بهترین فیلمنامه اقتباسی شده بود. 

منگولد اکنون وظیفه کارگردانی فیلم A Complete Unknown را بر عهده دارد که به زندگی باب دیلن با بازی تیموتی شالامی خواهد پرداخت و این فیلم توسط سرچلایت پیکچرز، زیر مجموعه دیزنی اکران خواهد شد و انتظار می‌رود پس از آن او به سراغ کارگردانی فیلم Star Wars: Dawn of the Jedi برود. فیلم The Mandalorian and Grogu، فیلم بعدی دنیای جنگ ستارگان است که فیلم مندلورین و گروگو برای اکران در تاریخ ۲۲ می ۲۰۲۶ (۱ خرداد ۱۴۰۵) برنامه‌ریزی شده است.


منبع THR
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده