نویسنده: عرفان بدری
// شنبه, ۱۸ فروردین ۱۴۰۳ ساعت ۲۲:۱۴

نام قسمت‌های فصل دوم سریال The Sandman مشخص شد

به‌تازگی نام قسمت‌های فصل دوم سریال The Sandman در اینترنت منتشر شده است.

با اینکه جزئیات فصل دوم سریال The Sandman همچنان مخفی باقی مانده است، اما درحالی‌که فصل دوم همچنان در حال تولید است، عنوان قسمت‌های این فصل ازطریق رزومه جیمی چایلدز، کارگردان سریال فاش شده است و نگاهی اجمالی به آنچه در فصل آینده سریال موفق نتفلیکس انتظار می‌رود، ارائه می‌دهد.

براساس گزارش وب‌سایت What’s On Netflix، فصل دوم سریال The Sandman شامل ۱۲ قسمت خواهد شد و احتمالا در دو بخش منتشر می‌شود. این وب‌سایت همچنین عنوان ۶ قسمت از این فصل را منتشر کرده است که ترتیب خاصی ندارند، اما ممکن است عناوین قسمت‌های بخش اول فصل دوم باشند. عنوان قسمت‌ها به شرح زیر است:

  • The Song of Orpheus
  • More Devils Than Vast Hell Can Hold
  • Brief Lives
  • Family Blood
  • The Ruler of Hell
  • Season of Mists

برخی از این عنوان‌ها به کمیک‌های سندمن اثر نیل گیمن که سریال با اقتباس از آن ساخته شده است، اشاره دارند. برخی از این عنوان‌ها، مانند The Song of Orpheus و زندگی‌های کوتاه برگرفته از عناوین کمیک‌های مستقل مرد شنی هستند.

هنوز تاریخ دقیقی برای پخش فصل دوم سریال The Sandman اعلام نشده است، اما به احتمال زیاد در سال ۲۰۲۵ شاهد پخش آن از نتفلیکس خواهیم بود. براساس گزارش وب‌سایت What’s On Netflix، ویل کوبان، گاوین اسپوکس، کیاود آکینیمی، دنیل هافمان-گیل، ایندیا مور، روایری اوکانر، امبر رز روا، شارلوت بیت و دافنه الکساندر از جمله بازیگران فصل دوم سریال هستند. فصل اول سریال The Sandman در سال ۲۰۲۲ در ۱۱ قسمت پخش شد.


منبع Comingsoon
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده