نویسنده: مسیح کریمی
// شنبه, ۱۸ فروردین ۱۴۰۳ ساعت ۱۷:۴۴

فیلمبرداری سریال Daredevil: Born Again به پایان رسید | انتشار تصویر جدید

مارول استودیو از به پایان رسیدن مراحل فیلم‌برداری و تولید فصل اول سریال Daredevil: Born Again خبر داده است.

در جدیدترین اخبار سینما و تلویزیون، سریال دردویل: تولد دوباره وارد فاز جدید و پس از تولید شده است. به‌تازگی مدیر بازیگران سریال Daredevil در اینستاگرام شخصی خود تایید کرده که مراحل فیلم‌برداری و تولید سریال Daredevil: Born Again در شهر نیویورک به پایان رسیده است. تصویری که او به اشتراک گذاشته تنها شاهد مهمانی پایان فیلم‌برداری هستیم، اما جان برنتال، بازیگر نقش پانیشر تصویر دیگری منتشر کرده است که در آن می‌توان او را درکنار چارلی کاکس و دبورا آن ول مشاهده کرد که در ادامه می‌توانید این تصویر را مشاهده کنید:

چارلی کاکس، دبورا آن ول و جان برنتال در پشت صحنه سریال Daredevil: Born Again

در حال حال حاضر مشخص نیست که آیا باید منتظر فیلم‌برداری بخش‌های بیشتری در آینده یا در استودیو باشیم یا تولید بخش دوم آن در زمان دیگری آغاز خواهد شد. داریو اسکارداپان، نویسنده ۴ قسمت از سریال The Punisher به‌عنوان شورانر سریال Daredevil: Born Again حضور دارد. همچنین جاستین بنسن و ارون مورهد، کارگردانان ۲ قسمت از سریال Moon Knight و ۴ قسمت از فصل دوم سریال Loki وظیفه کارگردانی سریال Daredevil را بر عهده داشته‌اند.

چارلی کاکس در نقش مت مورداک ملقب به دردویل، وینسنت دن آفریو در نقش ویلسون فیسک ملقب به کینگپین، جان برنتال در نقش فرانک کسل ملقب به پانیشر، دبورا آن ول در نقش کارن پیج، الدن هنسون در نقش فاگی نلسون، ویلسون بتل در نقش بنجامین دکس پویندکستر ملقب به بولزآی، مایکل گاندولفینی، مارگاریتا لیویوا، ساندریان هالت، نیکی میشل جیمز، آرتی فروشان، کلارک جانسون و مایکل گستن از جمله بازیگرانی هستند که در سریال Daredevil: Born Again حضور دارند و به ایفای نقش خواهند پرداخت.

سریال Daredevil: Born Again در زمان نامشخصی از سال ۲۰۲۵ از شبکه دیزنی پلاس پخش خواهد شد. سریال دردویل: تولد دوباره در ابتدا قرار بود در ۱۸ قسمت تولید شود، اما اکنون بخش اول آن ظاهرا در ۹ قسمت یا کمتر تولید شده است و در حال حاضر اطلاعات بیشتری در دسترس نیست.


منبع Comingsoon
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده