نویسنده: مسیح کریمی
// جمعه, ۱۷ فروردین ۱۴۰۳ ساعت ۲۲:۵۸

تاریخ اکران انیمیشن Toy Story 5 و فیلم مندلورین تا آثار دیگر دیزنی اعلام شد

والت دیزنی تاریخ اکران آثار خود در سال ۲۰۲۵ و ۲۰۲۶ را اعلام کرده است که در آن شاهد تاریخ اکران فیلم مندلورین تا انیمیشن Toy Story 5 هستیم.

در تازه‌ترین اخبار سینما و تلویزیون، والت دیزنی تاریخ اکران آثار آینده خود در سال ۲۰۲۵ و ۲۰۲۶ را اعلام کرده است. در ابتدا دیزنی اعلام کرد که انیمیشن Toy Story 5 برای اکران در تاریخ ۱۹ ژوئن ۲۰۲۶ (۲۹ خرداد ۱۴۰۵) برنامه‌ریزی شده است. در قسمت پنجم انیمیشن Toy Story قرار است شاهد بازگشت تام هنکس برای صداپیشگی وودی و تیم آلن برای صداپیشگی باز لایتیر باشیم. انیمیشن Toy Story 4 در سال ۲۰۱۹ موفق شده بود فروشی بیش از یک میلیاردی را تجربه کند.

فرار دین جارین و گروگو از سفینه در حال انفجار در کانسپت آرت فیلم The Mandalorian and Grogu

همچنین تاریخ اکران فیلم لایو اکشن موآنا با بازی دواین جانسون یک سال عقب افتاده است و فیلم Moana اکنون قرار است در تاریخ ۱۰ ژوئیه ۲۰۲۶ (۱۹ تیر ۱۴۰۵) اکران شود. این در حالی است که انیمیشن Moana 2 قرار است در تاریخ ۲۷ نوامبر ۲۰۲۴ (۷ آذر ۱۴۰۳) اکران شود. همچنین تایید شد که فیلم The Mandalorian and Grogu برای اکران در تاریخ ۲۲ می ۲۰۲۶ (۱ خرداد ۱۴۰۵) برنامه‌ریزی شده است که جان فاورو، سازنده سریال مندلورین برای کارگردانی و پدرو پاسکال برای بازی در نقش دین جارین در این فیلم باز خواهند گشت.

فیلم مندلورین و گروگو اولین فیلم دنیای جنگ ستارگان پس از اکران فیلم Star Wars: The Rise of Skywalker در سال ۲۰۱۹ خواهد بود تا سرانجام این طلسم پس از ۷ سال شکسته شود. همچنین فیلم Tron: Ares با بازی جرد لتو قرار است در تاریخ ۱۰ اکتبر ۲۰۲۵ (۱۸ مهر ۱۴۰۴) اکران شود که دنباله فیلم Tron و فیلم Tron: Legacy خواهد بود. همچنین تاریخ اکران فیلم The Amateur از استودیوی قرن بیستم با بازی رامی ملک و ریچل بروزناهان از تاریخ ۸ نوامبر ۲۰۲۴ (۱۸ آبان ۱۴۰۳) تا تاریخ ۱۱ آوریل ۲۰۲۵ (۲۲ فروردین ۱۴۰۴) عقب افتاده است.

در هر حال تاریخ اکران آثاری چون انیمیشن Frozen 3، انیمیشن فروزن 4 و انیمیشن Zootopia 2 هنوز اعلام نشده است.


منبع THR
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده