نویسنده: مسیح کریمی
// جمعه, ۱۷ فروردین ۱۴۰۳ ساعت ۱۹:۰۹

فیلم Dune 3 به کارگردانی دنی ویلنوو رسما در دست ساخت است

استودیو لجندری انترتینمنت رسما تایید کرد که فیلم Dune 3 به کارگردانی دنی ویلنوو براساس رمان Dune: Messiah در دست ساخت است.

فروش بسیار موفق فیلم Dune Part 2 در گیشه جهانی ادامه دارد و حالا در تازه‌ترین اخبار سینما و تلویزیون، قسمت سوم فیلم تل‌ماسه در دست ساخت است. ورایتی از منابع خود در لجندری تایید کرد که فیلم Dune 3 در دست ساخت است و دنی ویلنوو مانند دو قسمت گذشته روی صندلی کارگردانی این فیلم علمی تخیلی خواهد نشست. این فیلم براساس رمان Dune: Messiah اثر فرانک هربرت ساخته خواهد شد که اتفاقات پس از حوادث فیلم Dune: Part 2 را نمایش خواهد داد و همچنین به داستان پل اتریدیز خاتمه می‌دهد.

در هر حال فیلم Dune 3 هنوز در مراحل اولیه ساخت قرار دارد و ویلنوو علاوه‌بر کارگردانی، روی نوشتن فیلمنامه این فیلم نیز کار خواهد کرد. ویلنوو پیش از این گفته بود که اگر فیلمنامه قسمت سوم نتواند کیفیت مدنظر او را برآورده کند، این فیلم را نخواهد ساخت. در هر حال اطلاعات بیشتری اکنون در دسترس نیست و اکنون نمی‌دانیم که چه زمانی می‌توانیم منتظر تولید و اکران فیلم Dune: Messiah باشیم. اگرچه پیش از این شایعه شده بود برادران وارنر سال ۲۰۲۷ را برای اکران این فیلم در نظر گرفته است.

دنی ویلنوو و تیموتی شالامی در پشت صحنه فیلم Dune

فیلم Dune: Part 2 هم‌اکنون بیش از ۶۳۱.۲ میلیون دلار در گیشه جهانی فروش کرده است که این فروش شامل بیش از ۲۵۶.۵ میلیون دلار در گیشه آمریکای شمالی و ۳۷۴.۷ میلیون دلار در گیشه بین‌المللی می‌شود. فیلم Dune 2 هم‌اکنون پرفروش‌ترین فیلم سال ۲۰۲۴ نیز لقب گرفته است. دنی ویلنوو که وظیفه کارگردانی فیلم Dune را بر عهده داشته، برای کارگردانی و نوشتن فیلمنامه فیلم Dune 2 بازگشته است.

همچنین مانند قسمت اول، جان اسپیتز به ویلنوو در نوشتن فیلمنامه این فیلم کمک کرده‌ است. تیموتی شالامی، ربکا فرگوسن، زندیا، خاویر باردم، استلان اسکاشگورد، دیو باتیستا، جاش برولین، شارلوت رمپلینگ، استیون مک‌کینلی هندرسون، فلورنس پیو، کریستوفر واکن، لئا سیدو، آستین باتلر، تیم بلیک نلسون، آنیا تیلور جوی و سهیلا یعقوب، از جمله بازیگرانی هستند که در فیلم Dune Part 2 حضور دارند و به ایفای نقش پرداخته‌اند. 


منبع Gamesradar
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده