نویسنده: مسیح کریمی
// جمعه, ۱۷ فروردین ۱۴۰۳ ساعت ۱۸:۰۲

دنی ویلنوو فیلمی با موضوع جنگ هسته‌ای کارگردانی خواهد کرد

دنی ویلنوو، کارگردان فیلم‌های Dune قراردادی برای همکاری دوباره برای ساخت اقتباسی براساس رمان Nuclear War: A Scenario امضا کرده است.

پس از موفقیت فیلم Oppenheimer، حالا در تازه‌ترین اخبار سینما و تلویزیون، فیلم دیگری با موضوع جنگ هسته‌ای در دست ساخت است. ددلاین گزارش داد که لجندری در حال مذاکره برای همکاری دوباره با دنی ویلنوو برای ساخت اقتباسی از رمان Nuclear War: A Scenario است. انتظار می‌رود ویلنوو به‌عنوان کارگردان، نویسنده و تهیه‌کننده اجرایی یا حداقل به‌عنوان تهیه‌کننده در این پروژه حضور داشته باشد.

بااین‌حال ویلنوو قرار نیست تا پس از ساخت و اکران فیلم Dune: Messiah و یک اثر احتمالی دیگر به سراغ فیلم Nuclear War: A Scenario برود. در حال حاضر شایعات زیادی در مورد فیلم بعدی ویلنوو وجود دارد و او قبلا گفته بود که تصمیم دارد تا پیش از فیلم Dune 3، یک فیلم کوچک‌تر را کارگردانی کند. کتاب Nuclear War: A Scenario اثر آنی یاکوبسن براساس مصاحبه با افراد متخصص نظامی و غیرنظامی توضیح می‌دهد که اگر جنگ اتمی در دنیا اتفاق بیافتد، جهان دچار چه وضعیتی خواهد شد.

دنی ویلنوو نشسته روی صندلی

ویلنوو پیش از این تایید کرده بود که کریستی ویلسون کرنز، نویسنده آثاری چون فیلم 1917، فیلم Last Night in Soho، فیلم The Good Nurse و دو قسمت از سریال Penny Dreadful در حال نگارش نوشتن فیلمنامه فیلم Cleopatra است. ویلنوو اخیرا اشاره کرده است که فیلم Rama یکی دیگر از پروژه‌های احتمالی آینده او است که این فیلم اقتباسی از رمان Rendevous with Rama اثر آرتور سی کلارک خواهد بود.

اریک راث، نویسنده فیلم Killers of the Flower Moon که پیش از این با این کارگردان در فیلم Dune همکاری کرده بود، به‌تازگی گفته است که او فیلمنامه یک فیلم مرموز و فضایی را برای دنی ویلنوو نوشته است. او گفت که فیلمنامه فیلم در مورد فضا و زمان، تنهایی شدید و جاودانگی است و احتمال دارد فیلم بعدی ویلنوو، این پروژه باشد. ویلنوو همچنین در یک مصاحبه گفته بود که اکنون چهار پروژه در اختیار دارد.


منبع Comingsoon
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده