نویسنده: مسیح کریمی
// جمعه, ۱۷ فروردین ۱۴۰۳ ساعت ۱۶:۴۳

سازنده سریال Avatar: The Last Airbender برای فصل دوم و سوم تغییر کرد

فصل دوم و سوم سریال Avatar: The Last Airbender با تغییر شورانر مواجه شده و نتفلیکس سازنده جدیدی را برای این دو فصل استخدام کرده است.

ماه گذشته شبکه نتفلیکس از تمدید سریال Avatar: The Last Airbender برای فصل دوم و سوم خبر داد و حالا در جدیدترین اخبار سینما و تلویزیون، سازنده سریال لایو اکشن آواتار: آخرین بادافزار تغییر کرده است. ددلاین گزارش داد که کریستین بویلان،‌ نویسنده سریال پانیشر و جبار رایسانی، نویسنده سریال Lost in Space به‌عنوان شورانرهای جدید دو فصل پایانی سریال Avatar: The Last Airbender انتخاب شده‌اند.

بویلان و رایسانی جایگزین آلبرت کیم با سابقه نویسندگی و تهیه‌کنندگی در سریال Nikita و سریال Sleepy Hollow شده‌اند که به‌عنوان شورانر در فصل اول سریال Avatar: The Last Airbender نقش داشت و پس از امضای قرارداد با والت دیزنی حالا به‌عنوان تهیه‌کننده اجرایی در فصل دوم سریال پرسی جکسون شبکه دیزنی پلاس نقش خواهد داشت و به همین دلیل از تیم تولید سریال آواتار: آخرین بادافزار جدا شده است.

آنگ و دوستان در حال پرواز با آپا در سریال Avatar: The Last Airbender نتفلیکس

گوردون کورمیر در نقش آنگ، کیاوینتیو در نقش کاتارا، ایان اوسلی در نقش سوکا، دالاس لیو در نقش شاهزاده زوکو، دنیل دای کیم در نقش ارباب آتش اوزای، پل سان هيونگ لی، لیم کی سیو، کن لئونگ، الیزابت یو، ماریا ژانگ، تاملین تومیتا، ایوان چپمن و کیسی کمپ-هورینک، از جمله بازیگرانی هستند که در سریال Avatar: The Last Airbender حضور دارند و به ایفای نقش پرداخته‌اند. داستان دنیای سریال آواتار: آخرین بادافزار به ۴ بخش اصلی تقسیم شده‌ که شامل قبایل آب، حکومت خاک، کشور آتش و عشایر باد است.

در این سرزمین‌ها برخی از مردم می‌توانند عنصر ملی خود را کنترل کنند و به «افزارش» درآورند که به آن‌ها «عنصر افزار» گفته می‌شود. سبک نبرد هر ملت برگرفته از یک سبک رزمی شرقی است. دراین‌میان یک نفر که آواتار نامیده می‌شود، می‌تواند هر چهار عنصر را کنترل کند و مسئول برقراری صلح و سازش میان ملل و همچنین میان دنیای فیزیکی و دنیای ارواح است. در هر لحظه تنها یک آواتار می‌تواند وجود داشته باشد و در صورت مرگ، در قالب شخص دیگری از ملت بعدی (به ترتیب در چرخه باد، آب، خاک، آتش) دوباره به دنیا می‌آید.


منبع Comingsoon
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده