نویسنده: عرفان بدری
// جمعه, ۱۷ فروردین ۱۴۰۳ ساعت ۱۰:۴۵

تصاویر فیلم عروس؛ کریستین بیل در نقش فرانکنشتاین

اولین تصاویر از گریم هیولایی کریستین بیل و جسی باکلی در فیلم The Bride منتشر شد.

اولین تصاویر از کریستین بیل و جسی باکلی در فیلم The Bride ساخته مگی جیلنهال از طریق یک منبع غیرمعمول منتشر شد. جیمی لی کرتیس، مادرخوانده مگی جیلنهال تصاویر تست گریم جسی باکلی و کریستین بیل را در نقش زوج هیولایی این فیلم در اینستاگرام منتشر کرده است. این تصاویر به ما چشم‌اندازی از چهره‌ نهایی این دو شخصیت در فیلم می‌دهند، اما همچنان در مرحله گریم آزمایشی هستند. جسی باکلی در فیلم The Bride

کریستین بیل در فیلم The Bride

فیلم The Bride

براساس خلاصه داستان فیلم The Bride، فرانکنشتاین تنها برای یافتن دستیاری برای خودش به شیکاگوی دهه ۱۹۳۰ سفر می‌کند و به‌سراغ دکتر اوفرونیوس می‌رود. آن‌ها با احیای یک زن جوان به‌قتل‌رسیده، عروس را خلق می‌کنند. عروس فراتر از تصورات هر دو آن‌ها است و باعث شکل‌گیری یک رابطه عاشقانه پرشور، جلب توجه پلیس و یک جنبش اجتماعی افراطی و مهیج می‌شود.

این فیلم براساس رمان کلاسیک گوتیک فرانکنشتاین؛ یا پرومته مدرن اثر مری شلی ساخته خواهد شد. کارگردانی این اثر برعهده مگی جیلنهال است که درکنار تالیا کلین‌هندلر، اما تیلینگر کاسکوف و اسنات هندل‌سمن-کارن، وظیفه تهیه‌کنندگی فیلم The Bride را نیز برعهده دارد. این دومین پروژه کارگردانی جیلنهال پس از فیلم The Lost Daughter است که نامزدی اسکار بهترین فیلم‌نامه اقتباسی را برای او به ارمغان آورد.

گیرمو دل تورو نیز درحال‌حاضر مشغول کارگردانی فیلم دیگری با محوریت فرانکنشتاین است که در آن شاهد حضور بازیگرانی همچون اسکار آیزاک، میا گوث، کریستوف والتز و جیکوب الوردی خواهیم بود. فیلم The Bride در تاریخ ۱۱ مهر ۱۴۰۴ (۳ اکتبر ۲۰۲۵) اکران خواهد شد.


منبع ComingSoon.net
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده