نویسنده: مسیح کریمی
// پنجشنبه, ۱۶ فروردین ۱۴۰۳ ساعت ۲۲:۵۹

پوستر جدید فیلم The Fantastic Four با محوریت شخصیت هیومن تورچ

مارول استودیو پوستر جدیدی از فیلم The Fantastic Four منتشر کرده است که در این پوستر شاهد نمای کاملی از شخصیت هیومن تورچ هستیم.

در جدیدترین اخبار سینما و تلویزیون، پوستر جدیدی از فیلم چهار شگفت انگیز منتشر شده است. مارول استودیو امروز پوستر جدیدی از فیلم The Fantastic Four را به اشتراک گذاشته است که این پوستر نمایی کامل از شخصیت هیومن تورچ در فیلم Fantastic Four را نشان می‌دهد که جوزف کوئین نقش این شخصیت را بر عهده دارد. هیومن تورچ در این فیلم ظاهری کلاسیک‌تری نسبت به دو نسخه قبلی دارد و در ادامه می‌توانید این پوستر را مشاهده کنید:

پوستر هیومن تورچ در فیلم The Fantastic Four

پدرو پاسکال در نقش رید ریچاردز ملقب به آقای شگفت‌انگیز، ونسا کربی در نقش سو استورم ملقب به زن نامرئی، جوزف کوئین در نقش جانی استورم ملقب به هیومن تورچ، ابن ماس-بچراک در نقش بن گریم ملقب به تینگ و جولیا گارنر در نقش شالا-بال ملقب به سیلور سرفر از جمله بازیگرانی هستند که قرار است در فیلم The Fantastic Four حضور داشته باشند و به ایفای نقش بپردازند. همچنین جست‌وجو برای انتخاب بازیگر نقش گالاکتوس به‌عنوان شخصیت شرور و اصلی فیلم ادامه دارد.

فیلم The Fantastic Four در تاریخ ۲۵ ژوئیه ۲۰۲۵ (۳ مرداد ۱۴۰۴) روی پرده‌های سینما خواهد رفت. مت شکمن، کارگردان سریال WandaVision وظیفه کارگردانی ریبوت فیلم Fantastic Four را براساس فیلمنامه‌ای از جاش فریدمن، نویسنده فیلم Avatar: The Way of Water بر عهده دارد. مراحل فیلم‌برداری و تولید فیلم چهار شگفت‌انگیز از تابستان امسال آغاز خواهد شد.


منبع CBM
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده