نویسنده: مسیح کریمی
// پنجشنبه, ۱۶ فروردین ۱۴۰۳ ساعت ۱۸:۰۲

اولین تصاویر فیلم شیر شاه جدید موفاسا جوان را نشان می‌دهد

والت دیزنی به‌تازگی اولین تصاویر فیلم Mufasa: The Lion King را منتشر کرده است که در آن شاهد دوران جوانی و کودکی موفاسا هستیم.

طبق جدیدترین اخبار سینما و تلویزیون، اولین تصاویر قسمت پیش‌درآمد فیلم شیر شاه منتشر شده است. والت دیزنی در جریان جلسه خود با سهامداران خود تیزری از فیلم Mufasa: The Lion King را منتشر کرده است که تصاویر این تیزر پس از آن فاش و منتشر شده است که در آن شاهد موفاسا جوان و کودک هستیم که در یک تصویر رافیکی هم قابل مشاهده است. در ادامه می‌توانید این تصاویر را مشاهده کنید:

اتفاقات فیلم Mufasa: The Lion King در دو دوره زمانی مختلف روایت خواهد شد که در یک روایت شاهد داستانی با محوریت شخصیت تیمون، پومبا و رفیک خواهیم بود که در مورد موفاسا خواهند گفت و در روایتی دیگر شاهد بزرگ شدن به قدرت رسیدن موفاسا خواهیم بود. بری جنکینز، کارگردان فیلم Moonlight و فیلم If Beale Street Could Talk، وظیفه کارگردانی این فیلم لایو اکشن را بر عهده دارد.

جنکینز پیش از این سه بار نامزد دریافت جایزه اسکار شده بود و همچنین او برای نوشتن فیلمنامه فیلم Moonlight توانسته جایزه اسکار بهترین فیلمنامه اقتباسی را دریافت کند. همچنین جف نیثنسن، نویسنده فیلمنامه فیلم شیر شاه، برای نوشتن فیلمنامه فیلم موفاسا: شیر شاه بازگشته است. آرون پیرس در نقش موفاسا، کلوین هریسون جونیور در نقش اسکار، سث روگن در نقش پومبا، بیلی ایکنر در نقش تیمون و جان کانی در نقش رافیکی از جمله صداپیشگان فیلم Mufasa: The Lion King هستند.

فیلم Mufasa: The Lion King در تاریخ ۲۰ دسامبر ۲۰۲۴ (۳۰ آذر ۱۴۰۳) اکران خواهد شد. فیلم The Lion King در سال ۲۰۱۹ روی پرده‌های سینما رفت و با اینکه نقدهای متوسطی را دریافت کرده بود، اما این فیلم لایو اکشن که بازسازی براساس انیمیشن والت دیزنی به همین نام است، موفق شد بیش از ۱.۶۵۶ میلیارد دلار در سراسر جهان فروش کند که این فروش شامل ۵۴۳.۶ میلیون دلار در آمریکای شمالی و ۱.۱۱۳ میلیارد دلار در دیگر کشورهای جهان می‌شود. 


منبع Comingsoon
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده