نویسنده: مسیح کریمی
// پنجشنبه, ۱۶ فروردین ۱۴۰۳ ساعت ۱۷:۰۴

تصویر جدید انیمیشن Moana 2 بازگشت موآنا بزرگ شده را نشان می‌دهد

والت دیزنی تصویر جدیدی از انیمیشن Moana 2 را منتشر کرده است که در آن شاهد بازگشت موآنا هستیم که حالا کمی بزرگ‌تر شده است.

ماه بهمن گذشته بود که ساخت دنباله انیمیشن موآنا تایید شد و حالا در جدیدترین اخبار سینما و تلویزیون، تصویر جدیدی از این انیمیشن منتشر شده است. والت دیزنی به‌تازگی تصویر رسمی جدیدی از انیمیشن Moana 2 را منتشر کرده است که در این تصویر می‌توانیم شاهد موآنا باشیم که حالا ظاهری بزرگ‌تر از قسمت اول دارد. درواقع اتفاقات انیمیشن موآنا ۲ قرار است ۳ سال پس از قسمت اول انیمیشن Moana جریان داشته باشد و در ادامه می‌توانید این تصویر را مشاهده کنید:

موآنا بزرگ شده در انیمیشن Moana 2

انیمیشن Moana 2 ادامه داستان موزیکال موانا را روایت خواهد کرد که او به‌همراه مائووی و گروهی از دریانوردان کاملا جدید و غیر معمول یک سفر دریایی جدید را آغاز می‌کند. موانا پس از اینکه با پیامی غیر منتظره از اجداد راه‌یاب خود مواجه می‌شود، باید به دریاهای دور از اقیانوس و در آب‌های خطرناک و گمشده سفر کند تا با ماجراجویی جدیدی مواجه شود که پیش از این آن را تجربه نکرده است. 

دیوید دریک جونیور، طراح داستانی و هنری با سابقه دیزنی که سابقه کار روی انیمیشن موانا، انیمیشن Raya and the Last Dragon و انیمیشن Encanto را در کارنامه خود دارد، وظیفه کارگردانی و نوشتن فیلمنامه انیمیشن موانا ۲ را بر عهده گرفته است. همچنین بازگشت آلیئی کراوالیو برای صداپیشگی موانا و دواین جانسون برای صداپیشگی مائووی در انیمیشن Moana 2 تایید شده است، اما اطلاعاتی از صداپیشگان دیگر انیمیشن در دسترس نیست.

انیمیشن Moana 2 قرار است در تاریخ ۲۷ نوامبر ۲۰۲۴ (۷ آذر ۱۴۰۳) اکران شود.  ابیگیل بارلو، امیلی بیر و اوپتایا فوای که هر یک برنده یا نامزد دریافت جایزه گرمی شده‌اند، وظیفه ساخت موسیقی متن و آهنگ‌های انیمیشن موانا ۲ را بر عهده دارند.


منبع Comingsoon
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده