نویسنده: علی نوروزی
// پنجشنبه, ۱۶ فروردین ۱۴۰۳ ساعت ۱۱:۴۵

بازیگر نقش زولتان در فصل چهارم سریال ویچر معرفی شد

فهرست بازیگرهای فصل چهارم سریال The Witcher شبکه نتفلیکس با پیوستن دنی وودبرن، شارلتو کوپلی و جیمز پیورفوی گسترش یافت.

در میان تازه‌ترین اخبار سینما و تلویزیون مطلع شدیم که دنی وودبرن، شارلتو کوپلی و جیمز پیورفوی به فصل چهارم سریال The Witcher (ویچر) شبکه نتفلیکس پیوستند. همان‌طور که رسانه ورایتی گزارش داد، دنی وودبرن نقش زولتان چیوی، دورف دوست‌داشتنی مجموعه را بازی می‌کند؛ درحالی‌که شارلتو کوپلی در نقش یک شکارچی جایزه‌بگیر با نام لئو بونهارت و جیمز پیورفوی در نقش مشاور دادگاه و جاسوسی با نام استفن اسکلن ظاهر می‌شوند.

بازیگرهای تازه فصل چهارم سریال The Witcher

کتاب‌های The Witcher نوشته‌ آندری ساپکوفسکی داستانی حماسی از سرنوشت را روایت می‌کند. در این مجموعه یک شکارچی هیولای تنها با نام گرالت از ریویا تلاش دارد تا جایگاه خود را در دنیایی پیدا کند که مردم اغلب شرارت بیشتری را نسبت به حیوانات از خود نشان می‌دهند، اما وقتی دست تقدیر گرالت را به‌سوی جادوگری قدرتمند و یک شاهدخت جوان با رازی خطرناک سوق می‌دهد، این سه باید با هم راه خود را در قاره‌ای به‌شدت بی‌ثبات پیدا کنند.

لورن اشمیت هیسریچ به‌عنوان تهیه‌کننده اجرایی و شورانر سریال The Witcher فعالیت دارد. تومک باگینسکی و جارک ساگو از شرکت پلاتج ایمیج، جیسون براون و شان دنیل از شرکت Sean Daniel نیز از دیگر تهیه‌کننده‌های اجرایی سریال هستند. لیام همسورث پس از فصل سوم به‌جای هنری کویل ردای گرالت از ریویا را برتن می‌کند. فریا آلن در نقش سیری، آنیا چالاترا در نقش یِنیفر و جوئی بیتی در نقش جسکیر از دیگر بازیگرهای سریال به‌شمار می‌آیند.


منبع ComingSoon
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده