نویسنده: مسیح کریمی
// چهار شنبه, ۱۵ فروردین ۱۴۰۳ ساعت ۲۳:۴۳

کارگردان فیلم سوپرگرل مشخص شد

برادران وارنر در حال مذاکره با کارگردان فیلم I, Tonya و فیلم Cruella برای کارگردانی فیلم Supergirl: Woman of Tomorrow است.

سوپرگرل یکی از شخصیت‌هایی است که قرار است در دنیای جدید دی‌سی صاحب یک فیلم مستقل شود و حالا در جدیدترین اخبار سینما و تلویزیون، کارگردان این فیلم ظاهرا مشخص شده است. ددلاین گزارش داد که کریگ گیلسپی در حال انجام مذاکره با برادران وارنر برای قبول کارگردانی فیلم Supergirl: Woman of Tomorrow است. گفته می‌شود که شروع مراحل فیلم‌برداری فیلم Supergirl برای سه‌ماهه چهارم سال ۲۰۲۴ برنامه‌ریزی شده است که در آن زمان فیلم‌برداری فیلم Superman به کارگردانی جیمز گان به پایان خواهد رسید.

کریگ گیلسپی در فرش قرمز فیلم I Tonya

فیلم Superman قرار است شروع کننده فیلم‌های Gods and Monsters باشد که فیلم سوپرمن قرار است در تاریخ ۱۱ ژوئیه ۲۰۲۵ (۲۰ تیر ۱۴۰۴) اکران شود. بااین‌حال تاریخ اکران فیلم سوپرگرل هنوز اعلام نشده است. میلی آلکاک با سابقه بازی در سریال خاندان اژدها قرار است نقش کارا زور-ال جوان ملقب به سوپرگرل را در فیلم Supergirl: Woman of Tomorrow بازی کند و آنا نوگیرا که بیشتر به‌عنوان بازیگر سریال The Vampire Diaries، سریال The Blacklist و سریال Hightown شناخته می‌شود، وظیفه نوشتن فیلمنامه فیلم سوپرگرل را بر عهده دارد.

اطلاعات خیلی زیادی از فیلم Supergirl: Woman of Tomorrow در دسترس نیست و تنها می‌دانیم که این فیلم داستان کارا زور-ال جوان ملقب به سوپرگرل را دنبال می‌کند که به‌دنبال گرفتن انتقام است و فیلم Supergirl براساس مینی‌کمیکی به همین نام اثر تام کینگ ساخته می‌شود. همچنین این نکته می‌تواند جالب باشد که پس از اعلام ساخت این فیلم، تمامی کمیک‌های Supergirl: Woman of Tomorrow به فروش رفت تا DC Comics به سود سرشاری دست پیدا کند.

انتظار می‌رود شخصیت سوپرگرل برای اولین‌بار در فیلم Superman معرفی شود. کریگ گیلسپی بیشتر برای کارگردانی آثاری چون فیلم I, Tonya، فیلم Cruella، فیلم The Finest Hours، فیلم Million Dollar Arm و سه قسمت از سریال Pam & Tommy شناخته می‌شود که اخیرا فیلم Dumb Money را کارگردانی کرده است. او همچنین قرار است برای کارگردانی فیلم Cruella 2 با بازی اما استون بازگردد.


منبع Deadline
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده