نویسنده: مسیح کریمی
// چهار شنبه, ۱۵ فروردین ۱۴۰۳ ساعت ۲۱:۵۲

فیلم جدید ماتریکس در دست ساخت است

برادران وارنر از ساخت قسمت جدید فیلم ماتریکس خبر داد و کارگردان و نویسنده این فیلم را معرفی کرد که قرار است مجموعه را به مسیر جدیدی هدایت کند.

در جدیدترین اخبار سینما و تلویزیون، قسمت جدید فیلم ماتریکس در دست ساخت است. برادران وارنر به‌صورت رسمی اعلام کرد که قسمت جدید فیلم Matrix ساخته خواهد شد و اعلام کرد که درو گادرد، کارگردان فیلم The Cabin in the Woods و فیلم Bad Times at the El Royale به‌همراه نویسنده فیلمنامه آثاری چون فیلم Cloverfield، فیلم World War Z و فیلم The Martian وظیفه کارگردانی و نوشتن فیلمنامه این فیلم را بر عهده گرفته است.

درو گادرد

درواقع فیلم جدید ماتریکس براساس ایده‌ای از درو گادرد در دست ساخت است که اینبار قرار نیست لیلی و لانا واچوفسکی روی صندلی کارگردانی آن حضور داشته باشند و در عوض واچوفسکی‌ها در نقش تهیه‌کننده اجرایی در قسمت جدید فیلم Matrix حضور خواهند داشت. در حال حاضر اطلاعات بیشتری از داستان و اتفاقات این فیلم در دسترس نیست. گادرد همچنین اکنون بخشی از تیم نویسندگان دی سی استودیو هم محسوب می‌شود. این اتفاق درست ۲۵ سال پس از اکران قسمت اول فیلم ماتریکس رخ می‌دهد.

فیلم The Matrix در سال ۱۹۹۹ اکران شد و توانست بیش از ۴۶۷.۲ میلیون دلار در گیشه جهانی فروش کند. سپس فیلم The Matrix Reloaded و فیلم The Matrix Revolutions هر دو در سال ۲۰۰۳ روی پرده رفتند که به ترتیب این دو فیلم بیش از ۷۴۱.۸ میلیون دلار و بیش از ۴۲۷.۳ میلیون دلار در گیشه جهانی فروش کردند. همچنین فیلم The Matrix Resurrections در سال ۲۰۲۱ اکران شد که این فیلم تنها ۱۵۹.۲ میلیون دلار در گیشه جهانی فروش کرد و به یک شکست تجاری تبدیل شد. همچنین انیمه The Animatrix که اسپین‌آف ماتریکس محسوب می‌شود در سال ۲۰۰۳ پخش شد.


منبع Collider
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده