نویسنده: مسیح کریمی
// چهار شنبه, ۱۵ فروردین ۱۴۰۳ ساعت ۲۰:۰۲

تصاویر جدید فیلم Minecraft درختان مکعبی را نشان می‌دهد

به‌تازگی تصاویری از پشت صحنه فیلم‌برداری فیلم Minecraft فاش شده است که در آن شاهد درختان مکعبی هستیم.

مراحل فیلم‌برداری و تولید فیلم لایو اکشن ماینکرفت در نیوزیلند در جریان است و حالا طبق جدیدترین اخبار سینما و تلویزیون، تصاویر جدیدی از پشت صحنه این فیلم منتشر شده است. به‌تازگی کاربری در شبکه اجتماعی ایکس چند تصویر از پشت صحنه فیلم‌برداری و تولید فیلم Minecraft منتشر کرده است که در آن شاهد چند درخت با طرح مکعبی و مشابه بازی ماینکرفت هستیم. اطلاعات بیشتری در دسترس نیست، اما به‌نظر می‌رسد که برای خلق دنیای فیلم صرفا از جلوه‌های ویژه استفاده نخواهد شد و در آن شاهد خلق برخی از قطعات مثل درختان به شکل واقعی خواهیم بود:

یک درخت مکعبی در پشت صحنه فیلم Minecraft

جیسون موموآ، جک بلک در نقش استیو، دانیل بروکس در نقش داون، سباستین یوجین هانسن در نقش هنری، اما مایرز، جنیفر کولیج، کیت مک‌کینون و جامین کلمنت از جمله بازیگرانی هستند که در فیلم Minecraft حضور دارند و به ایفای نقش خواهند پرداخت. جرد هس، کارگردان آثاری چون فیلم Napoleon Dynamite، فیلم Nacho Libre و فیلم Gentlemen Broncos وظیفه کارگردانی فیلم ماینکرفت را بر عهده دارد.

در حال حاضر اطلاعاتی از داستان یا اتفاقات این فیلم در دسترس نیست، اما آلیسون شرودر با سابقه نوشتن فیلمنامه فیلم Heart of Stone و داستان انیمیشن Frozen 2 وظیفه نوشتن نسخه اخیر فیلمنامه فیلم لایو اکشن ماینکرفت را بر عهده دارد. بازی Minecraft توسط استودیو موجانگ تولید و در سال ۲۰۱۱ برای اولین‌بار عرضه شد. تاکنون بیش از ۳۰۰ میلیون نسخه از بازی ماینکرفت به فروش رفته است و سالیانه ۱۴۰ میلیون بازیکن فعال به شکل ماهیانه به تجربه بازی می‌پردازند.

فیلم Minecraft در تاریخ ۴ آوریل ۲۰۲۵ (۱۵ فروردین ۱۴۰۴) روی پرده‌های سینما خواهد رفت.


منبع Comingsoon
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده