نویسنده: عرفان بدری
// چهار شنبه, ۱۵ فروردین ۱۴۰۳ ساعت ۱۰:۳۰

ایوان مک‌گرگور به تکرار نقش اوبی-وان کنوبی علاقه دارد

ایوان مک‌گرگور، بازیگر نقش اوبی-وان کنوبی در جنگ ستارگان  درباره وضعیت سریال Obi-Wan Kenobi صحبت کرد.

ایوان مک‌گرگور در مصاحبه‌ای اعلام کرد که احتمالا ساخت فصل دوم سریال Obi-Wan Kenobi منتفی است، اما او همچنان ابراز امیدواری کرد که در آینده دوباره در نقش اوبی-وان کنوبی، استاد جدای افسانه‌ای بازی کند.

ایوان مک‌گرگور در مصاحبه با LADbible گفت که تماسی در رابطه با پروژه دیگری از Obi-Wan Kenobi دریافت نکرده است؛ چرا که این سریال قرار بود یک سریال کوتاه باشد. با اینکه ساخت فصل دوم درحال‌حاضر محتمل به‌نظر نمی‌رسد، او علاقه زیادی به این نقش نشان داد و تقریبا مطمئن است فرصت دوباره پوشیدن لباس اوبی-وان کنوبی را پیدا می‌کند.

مک‌گرگور گفت: «در حقیقت سال‌ها وانمود می‌کردم که مشغول فیلم‌برداری Obi-Wan Kenobi نیستم. مجبور بودم که دروغ بگویم و حالا نمی‌خواهم دروغ بگویم. نمی‌دانم؛ هیچ تماسی از لوکاس‌فیلم یا دیزنی برای ساخت فصل جدید دریافت نکرده‌ام. Obi-Wan Kenobi به‌عنوان یک سریال کوتاه ساخته و پخش شد و مردم هم از آن خوششان آمد که از این بابت خیلی خوشحال هستم.»

او افزود: «بازی در این نقش را دوست دارم. امیدوارم فرصت ساخت فصل دیگری را به‌دست بیاوریم و مطمئن هستم که این اتفاق خواهد افتاد. تقریبا اطمینان دارم که چند سال دیگر وقت است تا به سن الک گینس در فیلم A New Hope برسم. پس زمان کافی برای تعریف داستان‌های بیشتر در این دنیا وجود دارد.»


منبع ComingSoon.net
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده