نویسنده: علی نوروزی
// چهار شنبه, ۱۵ فروردین ۱۴۰۳ ساعت ۰۹:۳۰

نسخه کارگردان فیلم ناپلئون فاصله زیادی تا انتشار دارد

رسانه World of Reel اعلام کرد که شرکت اپل درحال‌حاضر برنامه‌ای برای انتشار نسخه کارگردان فیلم Napoleon ندارد.

در میان جدیدترین اخبار سینما و تلویزیون مطلع شدیم که نسخه کارگردان فیلم Napoleon (ناپلئون) فاصله زیادی تا انتشار دارد. رسانه World of Reel با استناد به اظهارات منابع آگاه گزارش داد که نسخه طولانی این فیلم «به این زودی‌ها منتشر نمی‌شود» و اپل درحال‌حاضر برنامه‌ای برای انجام این کار ندارد. این نسخه حدود ۴.۵ ساعت خواهد بود و نگاه دقیق‌تری به زندگی ژوزفین با نقش‌آفرینی ونسا کربی پیش از ملاقات با امپراتور فرانسه خواهد داشت.

واکین فینیکس در نقش ناپلئون، ونسا کربی در نقش ملکه ژوزفین، طاهر رحیم در نقش پل باراس، بن مایلز در نقش کولنکورت، لودیوین سنیه در نقش ترزا تالین، متیو نیدهم در نقش لوسین بناپارت، یوسف کرکور در نقش لوئی-نیکولا داوو، فیل کورنول در نقش شارل-هانری سانسون، پال ریس در نقش تالیران، کاترین واکر در نقش ماری آنتوانت، جان هالینگورث در نقش میشل نی و مارک بونار در نقش ژان-آندوش جونو در فیلم Napoleon نقش‌آفرینی می‌کنند.

ریدلی اسکات، کارگردان فیلم Gladiator (گلادیاتور) سکان هدایت فیلم Napoleon را در دست داشت و دیوید اسکارپا، نویسنده فیلم All the Money in the World (تمام پول‌های جهان) فیلم‌نامه آن را به رشته تحریر درآورد. ریدلی اسکات و کوین والش از شرکت Scott Free به‌عنوان تهیه‌کننده این فیلم فعالیت داشتند. فیلم ناپلئون در تاریخ ۱ آذر ۱۴۰۲ (۲۲ نوامبر ۲۰۲۳) روی پرده‌ نقره‌ای سینما رفت و موفق به فروش ۲۲۱ میلیون دلار در سراسر جهان شد.  


منبع DarkHorizons
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده