نویسنده: مسیح کریمی
// سه شنبه, ۱۴ فروردین ۱۴۰۳ ساعت ۲۳:۱۰

کارگردان فیلم Civil War به فکر بازنشستگی است

الکس گارلند، کارگردان فیلم Civil War می‌گوید که در نظر دارد تا از کارگردانی فیلم‌ها بازنشست شود و تمرکز خود را روی نوشتن فیلمنامه بگذارد.

الکس گارلند، کارگردان آثاری چون فیلم Ex Machina، فیلم Annihilation، فیلم Men و سریال Devs به‌تازگی وظیفه کارگردانی و نوشتن فیلمنامه فیلم Civil War را بر عهده داشته است و فیلم جنگ داخلی در تاریخ ۱۲ آوریل (۲۴ فروردین) اکران خواهد شد که منتقدان به تحسین این فیلم پرداخته‌اند، اما برنامه بعدی گارلند چیست؟ در جدیدترین اخبار سینما و تلویزیون، طرفداران این کارگردان ممکن است از مصاحبه جدید او ناامید شوند.

الکس گارلند در مصاحبه اخیر خود با گاردین از احتمال تمام شدن کار خود با کارگردانی فیلم‌ها خبر داده است. او گفت که او اکنون روی نوشتن فیلمنامه تمرکز خواهد کرد. گارلند در ادامه گفت که چیزی تغییر نکرده است و او در وضعیتی مشابه گذشته قرار دارد. او در ادامه اضافه کرد: «من قصد ندارم دوباره در آینده نزدیک فیلمی را کارگردانی کنم.»

الکس گارلند

به گفته گارلند دشواری‌های فیلمسازی صرفا مالی نیست و نتیجه اتکای روز افزون به صفحه آبی و ناتوانی در ارائه تضمین‌هایی به بازیگران و عوامل تولید فیلم است که باعث می‌شود همه‌چیز طبق برنامه از پیش تعیین شده پیش برود. گارلند توضیح داد: «فشار وارد شده از پول نیست و این از واقعیتی نشات می‌گیرد که مردم می‌خواهند به چیزی اعتماد کنند که در واقعیت چندان قابل اعتماد به‌نظر نمی‌رسد.»

کریستن دانست، واگنر مورا، استیون مک‌کینلی هندرسون، کیلی اسپینی، کارل گلاسمن، سونویا میزونو، جونیکا تی. گیبز و جس ماتنی از جمله بازیگرانی هستند که در فیلم Civil War حضور دارند و به ایفای نقش پرداخته‌اند. فیلم جنگ داخلی به‌عنوان یک اثر اکشن و حماسی توصیف شده که اتفاقات آن در آینده نزدیک در آمریکا جریان دارد. در طول داستان فیلم رقابتی برای رسیدن به کاخ سفید در آینده نزدیک در آمریکا آغاز شده است. 

گارلند پیش از این اثر جدید خود را به یک فیلم جاده‌ای و جنگی با عناصر هجو آمیز توصیف کرده بود که مثل یک بازی تیراندازی می‌ماند. گارلند هم‌اکنون در حال نوشتن فیلمنامه دنباله فیلم ۲۸ روز به کارگردانی دنی بویل با نام 28Years Later است و انتظار می‌رود او فیلمنامه هر سه قسمت سه‌گانه ۲۸ سال بعد را نگارش کند.


منبع CBM
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده