نویسنده: مسیح کریمی
// سه شنبه, ۱۴ فروردین ۱۴۰۳ ساعت ۲۱:۳۹

زمان انتشار اولین تریلر فیلم جوکر 2 با انتشار اولین پوستر مشخص شد

برادران وارنر با انتشار یک پوستر زمان انتشار اولین تریلر فیلم Joker: Folie à Deux با بازی واکین فینیکس را تایید و اعلام کرده است.

طبق جدیدترین اخبار سینما و تلویزیون، زمان پخش اولین تریلر فیلم Joker: Folie à Deux مشخص شده است. برادران وارنر و دی سی استودیو امروز اولین پوستر رسمی فیلم جوکر 2 را منتشر کردند که این پوستر را می‌توانید در صفحه ایکس جوکر مشاهده کنید. در این پوستر دو شخصیت جوکر با بازی واکین فینیکس و هارلی کویین با بازی لیدی گاگا در حال رقص تانگو قابل مشاهده هستند. همچنین در این پوستر تایید شد که اولین تریلر فیلم Joker 2 سه‌شنبه هفته آینده و در تاریخ ۹ آوریل (۲۱ فروردین) پخش خواهد شد.

پیش از این گزارش شده بود که حداقل ۱۵ آهنگ بسیار شناخته شده در فیلم Joker: Folie à Deux حضور دارند که برای فیلم بازخوانی شده‌اند. البته گفته می‌شود که احتمال دارد یک یا دو آهنگ اورجینال هم تا پیش از پایان ساخت فیلم به نسخه اکران فیلم اضافه شود. اگرچه اطلاعاتی از این آهنگ‌ها در دسترس نیست، اما یک آهنگ That’s Entertainment اثر گروه The Band Wagon است که در سال ۱۹۵۳ منتشر شده است.

واکین فینیکس در نقش جوکر و لیدی گاگا در نقش هارلی کویین با بک گراند سیاه در فیلم Joker: Folie à Deux

واکین فینیکس در نقش جوکر، لیدی گاگا در نقش هارلی کویین، زازی بیتز در نقش سوفی داموند، برندن گلیسون، کاترین کینر، جیکوب لافلند و هری لاتی، از جمله بازیگرانی هستند که در فیلم Joker: Folie à Deux حضور دارند و به ایفای نقش پرداخته‌اند. تاد فیلیپس وظیفه کارگردانی فیلم جوکر 2 را بر عهده دارد و به‌همراه اسکات سیلور برای نوشتن فیلمنامه این فیلم بازگشته است. اطلاعات زیادی از داستان و اتفاقات فیلم Joker 2 در دسترس نیست، اما گفته‌ می‌شود که بخش زیادی از اتفاقات فیلم در تیمارستان آرکام جریان دارد.

فیلم Joker: Folie à Deux برای اکران در تاریخ ۴ اکتبر (۱۳ مهر) برنامه‌ریزی شده است.


منبع CBM
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده