نویسنده: مسیح کریمی
// یکشنبه, ۱۲ فروردین ۱۴۰۳ ساعت ۲۲:۴۴

فیلم Godzilla x Kong شروعی فوق العاده در گیشه جهانی داشت

فیلم Godzilla x Kong: The New Empire توانست با عبور از تمام پیش‌بینی‌ها شروعی بسیار درخشان در گیشه جهانی داشته باشد.

فیلم Godzilla x Kong: The New Empire روز جمعه روی پرده‌های سینما رفت و با نقدهای متوسط منتقدان مواجه شد، اما اکنون طبق جدیدترین اخبار سینما و تلویزیون، تماشاگران از دنباله فیلم Godzilla vs. Kong استقبال کرده‌اند. فیلم Godzilla x Kong موفق شد در سه روز اول اکران خود در آمریکا حدود ۸۰ میلیون دلار فروش کند تا عملکرد بسیار بهتری نسبت به پیش‌بینی‌ها داشته باشد. پیش از این پیش‌بینی می‌شد این فیلم در هفته روز شکرگزاری حدود ۴۵ تا ۵۵ میلیون دلار در سه روز اول اکران خود فروش کند.

فیلم Godzilla x Kong: The New Empire پنجمین فیلم دنیای MonsterVerse است و این دومین افتتاحیه برتر مجموعه مانسترورس و دومین افتتاحیه بزرگ سال ۲۰۲۴ محسوب می‌شود. همچنین این فیلم پنجمین افتتاحیه بزرگ هفته روز شکرگزاری را تجربه کرده است. پیش از این فیلم Godzilla با افتتاحیه ۹۳.۱ میلیون دلاری در سال ۲۰۱۴ بزرگ‌ترین افتتاحیه دنیای مانسترورس را تجربه کرده است که این رکورد را همچنان در اختیار دارد.

متحد شدن گودزیلا و کینگ کونگ در فیلم Godzilla x Kong: The New Empire

همچنین فیلم Godzilla vs. Kong در سال ۲۰۲۱ افتتاحیه ۳۱.۶ میلیون دلاری را تجربه کرده بود. همچنین فیلم Godzilla x Kong توانسته است ۱۱۴ میلیون دلار در ۶۴ بازار دیگر فروش کند و در مجموع ۱۹۴ میلیون دلار در اولین هفته اکران خود در سراسر جهان فروش کرده است و بزرگ‌ترین افتتاحیه سال ۲۰۲۴ در گیشه جهانی را تجربه کند. این فیلم تنها در کشور چین ۴۴ میلیون دلار فروش کرده است که تا روز دوشنبه فروش آن از ۴۶.۵ میلیون دلار عبور خواهد کرد تا از مجموع فروش فیلم Dune Part 2 در بازار کشور چین عبور کند.

همچنین فیلم گودزیلا x کونگ هنوز در چندین بازار بزرگ اکران نشده است. فیلم Godzilla x Kong: The New Empire سینمااسکور A- و نمره ۴.۵ از ۵ ستاره کاربران و‌ب‌سایت PostTrack را دریافت کرده است که نشان از استقبال تماشاگران و عدم توافق با منتقدان را نشان می‌دهد. از دیگر آمارهای فیلم Godzilla x Kong می‌توان به این مورد اشاره کرد که بیش از ۶۷ درصد کسانی که بلیت تماشا فیلم را خریداری کرده‌اند، مرد هستند و ۶۲ درصد نیز ۳۵ سال یا کمتر سن داشته‌اند.

برایان تایری هنری، کیلی هاتل، ربکا هال، دن استیونز، فالا چن، الکس فرنس و ریچل هاوس از جمله بازیگرانی هستند که در فیلم Godzilla x Kong: The New Empire حضور دارند و به ایفای نقش پرداخته‌اند. آدام وینگارد، کارگردان فیلم Godzilla vs Kong وظیفه کارگردانی این فیلم را بر عهده دارد. تری روسیو، جرمی اسلیتر و سیمون برت وظیفه نوشتن فیلمنامه فیلم Godzilla x Kong: The New Empire را بر عهده داشته‌اند.


منبع THR
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده