نویسنده: مسیح کریمی
// یکشنبه, ۱۲ فروردین ۱۴۰۳ ساعت ۱۹:۱۱

ساخت فصل دوم انیمه Shangri-La Frontier تایید شد

استودیو C2C و شبکه کرانچی‌رول با انتشار یک تیزر ساخت فصل دوم انیمه Shangri-La Frontier را تایید کردند که در پاییز امسال پخش خواهد شد.

مدتی پیش پخش فصل اول انیمه Shangri-La Frontier به پایان رسید و حالا طبق جدیدترین اخبار سینما و تلویزیون، داستان این انیمه قرار است ادامه پیدا کند. استودیو C2C و شبکه کرانچی‌رول با انتشار یک تیزر اعلام کردند که فصل دوم انیمه Shangri-La Frontier در دست ساخت است و فصل دوم انیمه مرز شانگری لا در ماه اکتبر ۲۰۲۴ (مهر یا آبان ۱۴۰۳) پخش خواهد شد و در ادامه می‌توانید این تیزر را تماشا کنید:

دانلود از آپارات

انیمه Shangri-La Frontier اقتباسی از مانگایی به همین نام اثر کاتارینا است که اولین نسخه آن به‌عنوان رمان در سال ۲۰۱۷ پخش شد، اما پخش مانگا آن در سال ۲۰۲۰ آغاز شده است که داستان آن همچنان ادامه دارد. تاکنون ۱۶ قسمت از مانگا مرز شانگری لا نوشته و منتشر شده است. مانگا و انیمه انیمه Shangri-La Frontier داستان دانش‌آموز سال دوم دبیرستانی به‌نام راکورو هیزوتومه را دنبال می‌کند تنها به یک چیز علاقه دارد: پیدا کردن بازی‌های آشغال و بردن آن‌ها با بالاترین امتیاز.

مهارت‌های او در انجام بازی بی‌نظیر است و رقیبی ندارد و هیچ بازی‌ای آنقدر برای او بد نیست که نتواند از آن لذت ببرد. پس وقتی بازی جدید واقعیت مجازی مرز شانگری‌لا به او معرفی شد، او کاری که همیشه می‌کرد را انجام داد و آن هم رد کردن سریع همه توضیحات و ورود به بخش مبارزه بازی. ولی حتی یه گیمر حرفه‌ای مثل راکورو می‌تواند همه رازهایی را که مرز شانگری‌لا مخفی کرده است کشف کند؟

فصل اول انیمه Shangri-La Frontier در ۲۵ قسمت تولید شده است که پخش آن امروز پایان رسید. توشیوکی کوبوکا وظیفه کارگردانی و کازویوکی فودیاسو وظیفه نوشتن فیلمنامه انیمه مرز شانگری لا را بر عهده دارند. در حال حاضر اطلاعات بیشتری مثل تعداد قسمت‌ها یا زمان دقیق‌تر پخش فصل دوم این انیمه در دسترس نیست.


منبع animetv-jp
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده