نویسنده: مسیح کریمی
// شنبه, ۱۱ فروردین ۱۴۰۳ ساعت ۲۱:۳۷

فصل دوم انیمه Solo Leveling رسما تایید شد

با پایان یافتن فصل اول انیمه سولو لولینگ، ساخت فصل دوم انیمه Solo Leveling با انتشار یک تیزر رسما تایید و اعلام شد.

امشب قسمت دوازدهم و پایانی فصل اول انیمه Solo Leveling پخش شد و حالا در جدیدترین اخبار سینما و تلویزیون، داستان سونگ جین‌وو ادامه خواهد یافت. با پایان یافتن فصل اول انیمه سولو لولینگ، استودیو A-1 Pictures و کرانچی‌رول با انتشار یک تیزر رسما اعلام کردند که فصل دوم انیمه Solo Leveling در دست ساخت است و در زمان نامشخصی پخش خواهد شد. فصل دوم انیمه سولو لولینگ قرار است Arise From the Shadow نام داشته باشد و در ادامه می‌توانید این تیزر را که بیشتر خلاصه اتفاقات فصل اول است تماشا کنید:

دانلود از آپارات

در مانگا و انیمه Solo Leveling برای حفاظت از نسل بشر دربرابر نابودی حتمی، شکارچیان که انسان‌هایی با توانایی‌های جادویی هستند، باید با هیولاهای مرگبار مبارزه کنند. یک شکارچی بدنام ضعیف به نام سونگ جین‌وو خود را در یک مبارزه به بی‌پایان برای بقا می‌بیند. یک روز پس از اینکه به سختی از یک سیاه‌چاله بسیار قدرتمند جان سالم به در برد، یک برنامه مرموز به نام سیستم، او را به‌عنوان تنها بازیکن خود انتخاب می‌کند و توانایی بسیار نادری به وی می‌دهد تا از نظر قدرت، سطح خود را افرایش دهد.

در ادامه سونگ راهی سفری می‌شود تا اسرار سیاه چال‌ها و منبع واقعی قدرت‌های خودش را کشف کند اما در این راه او باید با دشمنان مختلف که شامل انسان‌ها و هیولاها می‌شود، مبارزه کند. انیمه سولو لولینگ اقتباسی از مانگایی به‌ همین نام اثر چوگونگ است که در ۱۴ قسمت نوشته شده و در بین سال‌های ۲۰۱۸ تا ۲۰۲۱ عرضه شده است. استودیو A-1 Pictures وظیفه تولید انیمه Solo Leveling را بر عهده دارد و  شانسوکی ناکوشیگا وظیفه کارگردانی و نوبورو کیمورا وظیفه نوشتن فیلمنامه این انیمه را بر عهده دارند.


منبع Animecorner
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده