نویسنده: علی نوروزی
// جمعه, ۱۰ فروردین ۱۴۰۳ ساعت ۰۹:۳۰

چاکی به پرده سینما می‌آید

دن مانچینی در پادکست اسکرین دریمز تأیید کرد که طرفدارها باید منتظر فیلم جدیدی از چاکی باشند.

با اینکه نیمه دوم فصل سوم سریال Chucky (چاکی)  در انتهای ماه جاری از شبکه‌های SyFy و USA Network پخش می‌شود، در میان تازه‌ترین اخبار سینما و تلویزیون مطلع شدیم که دن مانچینی از تولید فیلم جدیدی براساس این عروسک قاتل خبر داد. او در پادکست Scream Dreams اعلام کرد که در مراحل اولیه کار روی فیلم چاکی است. البته دن مانچینی در گفت‌وگو با استیون ساسمن خاطرنشان کرد که تولید این فیلم به معنای پایان سریال چاکی نخواهد بود.

دن مانچینی، خالق مجموعه فیلم‌های Child’s Play (بازی بچگانه) وظیفه خلق سریال Chucky را برعهده داشت که ماجراهای یک عروسک تسخیرشده را دنبال می‌کند. این نمایش ترسناک به موضوعاتی نظیر قلدری، زندگی خانوادگی و قتل‌ها می‌پردازد و داستان یک نوجوان و دوستانش را روایت می‌کند که خود را درگیر قتل‌های زنجیره‌ای می‌بینند. مدتی قبل شبکه سای‌فای اعلام کرد که نیمه دوم فصل سوم سریال چاکی در تاریخ ۲۲ فروردین (۱۰ آوریل) پخش می‌شود.

زاکری آرتور، بیورگوین آرنارسون، آلیویا آلین لیند، تئو بریونز و براد دوریف در سریال چاکی به ایفای نقش می‌پردازند و جنیفر تیلی، فیونا دوریف، آلکس وینسنت و کریستین الیز نیز به‌عنوان بازیگر مهمان در این نمایش حضور پیدا کردند. مدتی قبل تریلر جدیدی از قسمت‌های باقیمانده فصل سوم سریال Chucky پخش شد که چاکی در حال مرگ را به نمایش درآورد؛ عروسکی که به‌عنوان اسباب‌بازی پسر کوچک رئیس جمهور آمریکا پا به کاخ سفید گذاشت.


منبع ComingSoon
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده