نویسنده: علی نوروزی
// جمعه, ۱۰ فروردین ۱۴۰۳ ساعت ۰۹:۱۵

تیزر فصل سوم سریال شهردار کینگزتاون؛ سوگواری جرمی رنر

تیزر تریلر جدیدی از فصل سوم سریال Mayor of Kingstown پخش شد که سوگواری جرمی رنر برای مرگ یکی از اعضای حانواده را نشان می‌دهد.

در میان تازه‌ترین اخبار سینما و تلویزیون مطلع شدیم که شبکه پارامونت پلاس تیزر تریلر جدیدی از فصل سوم سریال Mayor of Kingstown (شهردار کینگزتاون) را پخش کرده است. این ویدیو بازگشت جرمی رنر برای تکرار نقش مایک مک‌لاسکی پس از گذشت یک سال از مواجهه با یک سانحه مهلک را نشان می‌دهد و نگاهی گذرا به داستان فصل سوم این نمایش جنایی درام دارد. فصل سوم سریال شهردار کینگزتاون در تاریخ ۱۳ خرداد (۲ ژوئن) پخش می‌شود.

دانلود ویدیو از آپارات

سریال Mayor of Kingstown توسط تیلور شریدان، نویسنده نامزد جایزه اسکار خلق شده است که برای تولید سریال درام خانوادگی Yellowstone (یلواستون) با شرکت پارامونت همکاری داشت. تیلور هندلی در نقش کایل مک‌لاسکی، هیو دیلون در نقش ایان، اما لیرد در نقش آیریس، آیدان گیلن در نقش میلو سانتر، درک وبستر در نقش استیوی، همیش آلن-هدلی در نقش رابرت و نیشی مونشی در نقش تریسی ازجمله بازیگرهای این سریال به‌شمار می‌آیند.

در خلاصه داستان سریال Mayor of Kingstown می‌خوانیم: «سریال شهردار کینگزتاون ماجراهای خانواده قدرتمند مک‌لاسکی را دنبال می‌کند که از کارگزاران قدرت در کینگزتاون واقع در ایالت میشیگان به‌حساب می‌آیند؛ جایی‌که صنعت زندان‌بانی تنها تجارت پررونق منطقه محسوب می‌شود. این سریال با پرداختن به مضامین نژادپرستی سازمان‌یافته، فساد و نابرابری، نگاه روشنی به تلاش برای بازگردان نظم و عدالت به شهری دارد که از هر دو آن‌ها بی‌بهره است.»


منبع ComingSoon
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده