نویسنده: عرفان بدری
// پنجشنبه, ۹ فروردین ۱۴۰۳ ساعت ۲۳:۴۴

فیلمبرداری فصل پنجم سریال You با انتشار اولین تصویر آغاز شد

نتفلیکس با انتشار یک تصویر از شروع مراحل فیلم‌برداری و تولید فصل پنجم و پایانی سریال You خبر داد.

نتفلیکس رسما تایید کرد که تولید فصل پنجم سریال You در شهر نیویورک آغاز شده است و شخصیت جو گلدبرگ با بازی پن بدجلی به مکان اصلی فصل اول سریال بازگشته است. این خبر همراه‌با یک عکس از پشت صحنه تولید سریال منتشر شد که به هواداران نیم‌نگاهی به ظاهر جدید جو در فصل پنجم و پایانی این سریال هیجان‌انگیز روانشناختی جنایی می‌دهد. جزئیات بیشتر در مورد داستان و تاریخ پخش هنوز مشخص نیست. شما در ادامه می‌توانید این تصویر را مشاهده کنید:

پشت صحنه فصل پنجم سریال You

سریال You براساس مجموعه رمان‌های کارولین کپنس ساخته شده است و حول محور جو گلدبرگ می‌چرخد، یک شخصیت بیمار که تمایل دارد نسبت به هر دختری که عاشقش می‌شود، به طرز وحشتناکی وسواس پیدا کند. در فصل نهایی به پن بدجلی بازیگران دیگری همچون مادلین بروئر (از سریال The Handmaid’s Tale) در نقش برونته، آنا کمپ (از فیلم Pitch Perfect) در نقش خواهران دوقلوی ریگان و مادی لاک‌وود و گریفین متیوز (از سریال She-Hulk) در نقش تدی لاک‌وود ملحق می‌شوند.

فیلمنامه سریال You توسط سرا گمبل و گرگ برلانتی نوشته شده است. مایکل فولی و جاستین دبلیو لو درحال‌حاضر به‌عنوان سرپرست نویسندگان فصل پنجم فعالیت می‌کنند. این سریال توسط شرکت Berlanti Productions، شرکت Man Sewing Dinosaur و شرکت Alloy Entertainment با همکاری Warner Horizon Scripted Television ساخته می‌شود. مایکل فولی، جاستین دبلیو لو، گرگ برلانتی، سرا گمبل، سارا شختر، لزلی مورگنستین، جینا جیرولامو و مارکوس سیگا تهیه‌کنندگان این مجموعه تلویزیونی هستند.


منبع ComingSoon.net
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده