نویسنده: مسیح کریمی
// پنجشنبه, ۹ فروردین ۱۴۰۳ ساعت ۱۸:۲۶

ویدیو فیلم Thunderbolts فلورنس پیو را در نقش بلک ویدو نشان می‌دهد

فلورنس پیو، بازیگر نقش بلک ویدو با انتشار ویدیویی از شروع مراحل فیلم‌برداری و تولید فیلم Thunderbolts خبر داده است.

در جدیدترین اخبار سینما و تلویزیون، فیلم تاندربولتز سرانجام جلوی دوربین رفته است. فلورنس پیو، بازیگر نقش یلنا بلووا ملقب به بلک ویدو به‌تازگی ویدیوی را در اینستاگرام شخصی خود منتشر کرده است که این ویدیو پشت صحنه فیلم‌برداری و تولید فیلم Thunderbolts را نشان می‌دهد. در طول این ویدیو می‌توان بخشی از پشت صحنه فیلم، گریم فلورنس پیو، لوگو تازه، کارگردان فیلم و همچنین نمایی رسمی از بلک ویدو در فیلم را شاهد باشیم که بدون شک مارول اجازه گرفتن این ویدیو را به ستاره فیلم داده است:

دانلود از آپارات

جیک شرایر با سابقه کارگردانی فیلم Robot & Frank، فیلم Paper Towns، یک قسمت از سریال Star Wars: Skeleton Crew و ۶ قسمت سریال Beef قرار است وظیفه کارگردانی فیلم Thunderbolts را بر عهده داشته باشد. لی سونگ-جین، سازنده سریال Beef به‌همراه اریک پیرسون با سابقه نوشتن فیلمنامه فیلم Black Widow، فیلم Thor: Ragnarok و فیلم Godzilla vs. Kong و جوآنا کالو، نویسنده فیلم The Bear وظیفه نوشتن فیلمنامه فیلم Thunderbolts را بر عهده داشته است.

فلورنس پیو در نقش یلنا بلووا، سباستین استن در نقش باکی بارنز ملقب به وینتر سولجر، وایت راسل در نقش جان واکر ملقب به US Agent، دیوید هاربر در نقش الکسی شوستاکوف ملقب به رد گاردین، هانا جان کامن در نقش گوست، اولگا کوریلنکو در نقش تسک‌مستر، جولیا لوئی درایفوس در نقش والنتینا، هریسون فورد در نقش رئیس جمهور تاندربولت راس و گرالداین ویسونافن، از جمله بازیگرانی هستند که در فیلم Thunderbolts حضور دارند و به ایفای نقش خواهند پرداخت.

فیلم Thunderbolts برای اکران در تاریخ ۲ می ۲۰۲۵ (۱۲ اردیبهشت ۱۴۰۴) برنامه‌ریزی شده است. مراحل فیلمبرداری و تولید فیلم تاندربولتز از ماه گذشته در استودیو تریلیث آتلانتا آغاز شده است که بخش‌های از آن در امری کانتری در ایالت یوتا و و نیویورک نیز جلوی دوربین خواهد رفت.


منبع CBM
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده