نویسنده: عرفان بدری
// پنجشنبه, ۹ فروردین ۱۴۰۳ ساعت ۰۹:۴۵

کیلین مورفی در فیلم Blood Runs Coal بازی می‌کند

کیلین مورفی بازیگر و تهیه‌کننده فیلم Blood Runs Coal خواهد بود که اقتباسی از یک کتاب با همین نام است.

شرکت یونیورسال در حال ساخت یک فیلم براساس کتاب Blood Runs Coal است که کیلین مورفی، بازیگر فیلم Oppenheimer علاوه‌بر ایفای نقش به‌عنوان تهیه‌کننده آن فعالیت می‌کند. طبق گزارش رسانه ددلاین، یونیورسال در تاریخ ۸ مارس (۱۸ اسفند) موفق به خریداری امتیاز اقتباس از کتاب Blood Runs Coal نوشته مارک ای. بردلی شد. فیلم‌نامه این فیلم توسط جز باترورث و جان-هنری باترورث، نویسندگان Edge of Tomorrow  نوشته می‌شود. 

داستان فیلم در اواخر دهه ۱۹۶۰ در پنسیلوانیا روایت می‌شود و حول محور چیپ یابلونسکی، نماینده کارگران می‌چرخد. او در تلاش است تا برای پدرش، معدنچی و فعال اجتماعی عدالت را به اجرا بگذارد که به دستور تونی بویل، رهبر فاسد اتحادیه، به قتل رسیده است. ظاهرا مورفی نقش چیپ را بازی خواهد کرد و به‌همراه آلن مولونی از شرکت Big Things Films و جان دیویس و جردن دیویس از شرکت Davis Entertainment این فیلم را تهیه‌کنندگی خواهد کرد.

مارک ای. بردلی نیز تهیه‌کننده اجرایی این پروژه خواهد بود. جان-هنری باتروورث و جز باترورث سابقه نویسندگی آثاری مانند فیلم Ford v Ferrari، فیلم Flag Day و فیلم Indiana Jones and the Dial of Destiny را در کارنامه دارند. جز باترورث سابقه نگارش فیلم Black Mass و فیلم Spectre را دارد و جان-هنری باترورث نیز نویسنده فیلم Despite the Night بوده است.


منبع ComingSoon.net
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده