نویسنده: مسیح کریمی
// چهار شنبه, ۸ فروردین ۱۴۰۳ ساعت ۱۶:۵۹

تریلر جدید فیلم Godzilla x Kong بازگشت غیر منتظره یک هیولا را فاش کرد

تریلر و پوستر جدید و اختصاصی بازار چین فیلم Godzilla x Kong: The New Empire منتشر شده است که حضور یک هیولای دیگر را در فیلم تایید می‌کند.

فیلم Godzilla x Kong: The New Empire روز جمعه این هفته اکران خواهد شد و واکنش‌های اولیه این فیلم تقریبا مثبت بوده است و با وجود انتقاد از شخصیت‌های انسانی فیلم، این قسمت را سرگرم‌کننده‌ترین فیلم دنیای مانسترورس می‌دانند. حالا طبق جدیدترین اخبار سینما و تلویزیون، تریلر دیگری از دنباله فیلم Godzilla vs. Kong منتشر شده است. ادامه خبر ممکن است بخش مهمی از داستان و اتفاقات فیلم را فاش کند و در صورت اینکه نمی‌خواهید اسپویل شوید، از خوانده ادامه خبر و تماشا تریلر و پوستر خودداری کنید

برادران وارنر به‌تازگی برای تبلیغ فیلم Godzilla x Kong: The New Empire در بازار کشور چین تریلر جدیدی از این فیلم را منتشر کرده است که در طول آن شاهد تصاویر بیشتری از اتفاقات آن هستیم. علاوه‌براینکه تریلر حضور شیمو را رسما تایید می‌کند و در طول آن گودزیلا و کینگ کونگ برای مبارزه با اسکار کینگ و شیمو متحد می‌شوند، شاهد بازگشت ماترا هستیم. این تریلر حاوی تصاویر بیشتری از مبارزات هیولاها است که در ادامه می‌توانید این تریلر را تماشا کنید:

دانلود از آپارات

پیش از این ماترا برای شکست کینگ گیدورا خود را در فیلم Godzilla: King of the Monsters فدا کرده بود تا گودزیلا قدرتمند‌تر شود و حالا شاهد بازگشت او قرار است باشیم. همچنین پوستر جدید و اختصاصی بازار چین فیلم Godzilla x Kong: The New Empire منتشر شده است که در آن شاهد مبارزه دو گروه گودزیلا و کونگ با اسکار کینگ و شیمو هستیم که در پس زمینه تصویر ماترا نیز دیده می‌شود:

پوستر بازار چین فیلم Godzilla x Kong: The New Empire

طبق خلاصه داستان منتشر شده، اتفاقات فیلم Godzilla x Kong: The New Empire پس از حوادث فیلم Godzilla vs. Kong جریان دارد که گودزیلا و کونگ با یک تهدید جدید ناشناخته و پنهان که تاکنون کشف نشده مواجه می‌شوند که به دنیای ما آمده است و گودزیلا و کونگ به‌تنهایی توانایی شکست آن را ندارند که این تهدید موجودیت آن‌ها و حیات ما را به چالش می‌کشد. این خلاصه داستان طرفداران را به ادامه نبرد هیولاهای عظیم الجثه دعوت می‌کند که زندگی بشر به آن‌ها گره خورده است.

برایان تایری هنری، کیلی هاتل، ربکا هال، دن استیونز، فالا چن، الکس فرنس و ریچل هاوس از جمله بازیگرانی هستند که در فیلم Godzilla x Kong: The New Empire حضور دارند و به ایفای نقش پرداخته‌اند. آدام وینگارد، کارگردان فیلم Godzilla vs Kong وظیفه کارگردانی این فیلم را بر عهده دارد. تری روسیو، جرمی اسلیتر و سیمون برت وظیفه نوشتن فیلمنامه فیلم Godzilla x Kong: The New Empire را بر عهده داشته‌اند.


تهیه شده در زومجی
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده