نویسنده: مسیح کریمی
// سه شنبه, ۷ فروردین ۱۴۰۳ ساعت ۲۳:۵۱

ساخت انیمیشن The Bad Guys 2 تایید شد | اعلام تاریخ اکران

یونیورسال و دریم‌ورکس ساخت انیمیشن The Bad Guys 2 را رسما تایید و اعلام کردند. همچنین تاریخ اکران این انیمیشن اعلام شده است.

در جدیدترین اخبار سینما و تلویزیون، دنباله انیمیشن The Bad Guys در دست ساخت است. یونیورسال و استودیو انیمیشن‌سازی دریم‌ورکس ساخت انیمیشن The Bad Guys 2 را تایید و اعلام کردند که این انیمیشن در تاریخ ۱ آگست ۲۰۲۵‌ (۱۰ مرداد ۱۴۰۴)‌ روی پرده‌های سینما خواهد رفت. سم راکول در نقش آقای گرگ، مارک مارون در نقش آقای مار، آکوافینا در نقش خانم تارانتولا، کریگ رابینسون در نقش آقای کوسه و آنتونی راموس در نقش آقای پیرانیا برای صداپیشگی دوباره در انیمیشن رفقای بد ۲ باز خواهند گشت.

زاسی بیتس در نقش دایان فاکسینگتون، ریچارد آیوادی در نقش پروفسور روپرت مارمالاد چهارم، الکس بورستین در نقش رئیس پلیس میستی لوگینز و لیلی سینگ در نقش تیفانی فلافیت دیگر صداپیشگان انیمیشن The Bad Guys هستند که شاهد بازگشت آن‌ها برای دنباله این انیمیشن نیز خواهیم بود. پیر پریفل، کارگردان انیمیشن رفقای بد برای کارگردانی انیمیشن The Bad Guys 2 بازگشته است و جی‌پی سنز که به‌عنوان رهبر طراحی شخصیت انیمیشن در قسمت اول حضور داشت، به‌عنوان دستیار کارگردان در قسمت دوم حضور دارد.

انیمیشن The Bad Guys

همچنین دانیل پمبرتن برای ساخت موسیقی متن انیمیشن رفقای بد ۲ بازگشته است. طبق خلاصه داستان منتشر شده، انیمیشن The Bad Guys 2 دوباره داستان گروهی از قانون شکنان را که به شکل حیوانات هستند دنبال می‌کند که در تلاش هستند تا به‌عنوان رفقای خوب اعتماد جامعه را جلب کنند تا بتوانند جایگاهی در زندگی جدید خود به‌دست بیاورند. بااین‌حال آن‌ها مجبور می‌شوند تا بازنشستگی خود را کنار بگذارند و اکنون توسط گروهی از خلافکاران تماما زن مجبور به انجام آخرین کار می‌شوند.

انیمیشن The Bad Guys که در سال ۲۰۲۲ اکران شد، توانست مورد توجه منتقدان و تماشاگران قرار بگیرد و این انیمیشن کمدی توانست بیش از ۲۵۰.۳ میلیون دلار در گیشه جهانی فروش کند که این فروش شامل بیش از ۹۷.۴ میلیون دلار در گیشه آمریکای شمالی و بیش از ۱۵۲.۹ میلیون دلار در گیشه بین‌‌المللی می‌شود.


منبع THR
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده