نویسنده: مسیح کریمی
// سه شنبه, ۷ فروردین ۱۴۰۳ ساعت ۲۳:۰۱

اسکارلت جوهانسون در یک قدمی بازی در فیلم دنیای ژوراسیک جدید است

اسکارلت جوهانسون به‌صورت رسمی در حال انجام مذاکره با یونیورسال برای حضور در فیلم Jurassic World جدید و بازی در نقش اصلی است.

ماه گذشته خبری منتشر شد مبنی‌براینکه اسکارلت جوهانسون پیشنهادی برای بازی در فیلم جدید دنیای ژوراسیک دریافت کرده است و حالا در جدیدترین اخبار سینما و تلویزیون، این بازیگر در آستانه حضور در یک مجموعه بلاک‌باستری دیگر است. هالیوودریپورتر تایید کرد که اسکارلت جوهانسون مذاکرات خود با یونیورسال برای حضور در فیلم Jurassic World جدید را آغاز کرده است و او قرار است نقش اصلی این فیلم علمی تخیلی را بازی کند.

در حال حاضر جزئیات بیشتری در دسترس نیست، اما Puck می‌گوید که جنیفر لارنس که پیش از این سابقه حضور در دو مجموعه X-Men و هانگر گیمز را دارد، گزینه اول یونیورسال برای حضور در فیلم جدید دنیای ژوراسیک بود که او این پیشنهاد را رد کرده است. گرث ادواردز، کارگردان آثاری چون فیلم Monsters، فیلم Godzilla، فیلم Rogue One: A Star Wars Story و فیلم The Creator وظیفه کارگردانی قسمت جدید فیلم دنیای ژوراسیک را بر عهده دارد.

لوگو قسمت جدید فیلم Jurassic World

دیوید کپ وظیفه نوشتن فیلمنامه قسمت جدید فیلم Jurassic World را بر عهده دارد. کپ پیش از این سابقه نوشتن فیلمنامه فیلم Jurassic Park و فیلم Jurassic Park: The Lost World را که هر دو توسط استیون اسپیلبرگ کارگردانی شده‌اند، در کارنامه خود داشته است. تولید قسمت جدید فیلم Jurassic World از ماه ژوئن امسال (خرداد یا تیر) آغاز خواهد شد. همچنین اسپیلبرگ که دو قسمت اول فیلم پارک ژوراسیک را کارگردانی کرده بود، ازطریق Amblin Entertainment به‌عنوان تهیه‌کننده اجرایی در فیلم جدید دنیای ژوراسیک حضور دارد.

جوهانسون در سال ۲۰۲۳ در فیلم Asteroid City و فیلم North Star حضور داشته است و در سال ۲۰۲۴ شاهد حضورش در فیلم Project Artemis و انیمیشن Transformers One خواهیم بود. جوهانسون که در سال‌های گذشته بیشتر برای بازی در دنیای سینمایی مارول و نقش بلک ویدو شناخته می‌شود، با بازی در فیلم Black Widow در سال ۲۰۲۱ به کار خودش در MCU پایان داد. جوهانسون پیش از این ۲ بار و برای بازی در فیلم Marriage Story و فیلم Jojo Rabbit نامزد دریافت جایزه اسکار شده است.

فیلم Jurassic World جدید برای اکران در تاریخ ۲ ژوئیه ۲۰۲۵ (۱۱ تیر ۱۴۰۴) برنامه‌ریزی شده است.


منبع THR
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده