نویسنده: مسیح کریمی
// سه شنبه, ۷ فروردین ۱۴۰۳ ساعت ۱۹:۳۲

انیمیشن X-Men ’97 شروعی عالی داشته است

دیزنی به‌تازگی آماری از میزان استقبال از انیمیشن X-Men ’97 منتشر کرده است که نشان از استقبال فوق‌العاده از این انیمیشن دارد.

دو قسمت اول فصل اول انیمیشن X-Men '97 هفته گذشته از دیزنی پلاس پخش شدند که این سریال انیمیشنی توانسته است تحسین منتقدان و بینندگان را جلب کند. حالا در جدیدترین اخبار سینما و تلویزیون، انیمیشن جدید ایکس من با استقبال بسیار خوبی مواجه شده است. دیزنی اعلام کرد که انیمیشن X-Men ’97 در هفته اول پخش خود بیش از ۴ میلیون بار در ۵ روز اول پخش تماشا شده است که آن را به پر بیننده‌ترین انیمیشن سریالی از زمان پخش فصل اول انیمیشن What If تبدیل می‌کند.

دیزنی همچنین توضیح داد که ساعت تماشا را تقسیم بر مدت زمان هر قسمت می‌کند. هر قسمت انیمیشن X-Men ’97 حدود ۳۰ دقیقه است. تمامی ۵ فصل انیمیشن X-Men هم با ۵۲۲ درصد افزایش بیننده از زمان پخش اولین تریلر انیمیشن ایکس من ۹۷ در بهمن گذشته مواجه شده است. فصل اول انیمیشن X-Men '97 در ۱۰ قسمت تولید شده است که مابقی قسمت‌ها به شکل هفتگی پخش خواهند شد.

همکاری ولورین و گمبیت در انیمیشن X-Men '97

بو دِمایو، نویسنده سریال The Witcher و انیمه The Witcher: Nightmare of the Wolf به‌عنوان شورانر و نویسنده اصلی در انیمیشن X-Men ’97 حضور دارد که پس از فصل دوم با مارول قطع همکاری کرده است. ری چیس، جنیفر هیل، لنور زان، جرج بوزا، کریستوفر بریتون، آلیسون شلی اسمیت، هالی چو، کال داد، ای‌جی لوکاسکیو، متئو واترسون، گای آگوستینی، کاترین دیشر، کریس پاتر و آلیسون کورت از جمله صداپیشگان انیمیشن ایکس من ۹۷ هستند.

علاوه‌براین، فصل دوم انیمیشن X-Men ’97 نیز در دست ساخت است که در زمان دیگری پخش خواهد شد. انیمیشن X-Men در بین سال‌های ۱۹۹۲ تا ۱۹۹۷ پخش شد و محبوبیت زیادی بین طرفداران دارد. انیمیشن مردان ایکس در ۵ فصل و ۷۶ قسمت تولید شده است.


منبع Deadline
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده