نویسنده: مسیح کریمی
// سه شنبه, ۷ فروردین ۱۴۰۳ ساعت ۱۸:۳۲

فیلم مرد عنکبوتی 4 احتمالا توسط کارگردان سریع و خشن ۹ ساخته می‌شود

به‌تازگی اطلاعات جدیدی از زمان شروع تولید، بازگشت یکی از بازیگران اصلی و گزینه کارگردانی فیلم Spider-Man 4 با بازی تام هالند منتشر شده است.

در جدیدترین اخبار سینما و تلویزیون، اطلاعات جدیدی از ماجراجویی بعدی اسپایدرمن منتشر شده است. جف اسنایدر، اینسایدر شناخته شده سینما می‌گوید که جاستین لین، کارگردان فیلم Fast 9 یکی از گزینه‌های کارگردانی فیلم Spider-Man 4 است و در فهرست سونی و مارول استودیو نام او دیده می‌شود. اگرچه این موضوع به معنای قطعی بودن کارگردانی فیلم توسط لین نیست و گزینه‌های دیگری که نام آن‌ها هنوز فاش نشده است هم در این فهرست حضور دارند، اما ظاهرا او شانس خوبی برای گرفتن این سمت دارد.

ام جی با نقش‌آفرینی زندیا در کنار اسپایدرمن با بازی تام هالند

همچنین مراحل فیلم‌برداری و تولید فیلم مرد عنکبوتی 4 اکنون برای شروع در ماه سپتامبر یا اکتبر امسال (از شهریور تا اوایل آبان) در نظر گرفته شده است که البته احتمال تغییر این زمان هم وجود دارد. همچنین اسنایدر می‌گوید که زندیا برای نقش MJ در فیلم Spider-Man 4 باز خواهد گشت و عقب افتادن تولید فصل سوم سریال Euphoria باعث شده است تا او بتواند در این فیلم بازگردد. همچنین طبق انتشار تام هالند برای نقش مرد عنکبوتی ملقب به مرد عنکبوتی در فیلم اسپایدرمن 4 باز خواهد گشت.

اکنون اطلاعات بیشتری در دسترس نیست، اما سه‌گانه اخیر مرد عنکبوتی موفقیت زیادی برای مارول و سونی داشته است و گفته می‌شود که حداقل دو فیلم مستقل دیگر از اسپایدرمن با بازی تام هالند ساخته می‌شود که تمرکز بیشتری روی مبارزات خیابانی خواهد داشت. پیش از این فیلم Spider-Man: Homecoming در سال ۲۰۱۷ بیش از ۸۸۰.۱ میلیون دلار، فیلم Spider-Man: Far from Home در سال ۲۰۱۹ بیش از ۱.۱۳۱ میلیارد دلار و فیلم در سال Spider-Man: No Way Home در سال ۲۰۲۱ بیش از ۱.۹۲۱ میلیارد دلار در سراسر جهان فروش کرده بودند.


منبع Comicbook
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده