نویسنده: عرفان بدری
// سه شنبه, ۷ فروردین ۱۴۰۳ ساعت ۱۷:۴۳

نمایش تیموتی شالامی در نقش باب دیلن در تصاویر فیلم A Complete Unknown

اخیرا چند تصویر و یک ویدیو از پشت صحنه فیلم‌برداری A Complete Unknown منتشر شده است که تیموتی شالامی را به نمایش می‌گذارند.

با ادامه فیلم‌برداری فیلم A Complete Unknown، فیلم زندگینامه باب دیلن از شرکت سرچ‌لایت پیکچرز، تصاویر و ویدیوی جدیدی از پشت صحنه فیلم‌برداری آن در نیویورک منتشر شده است. مجموعه عکس‌ها و ویدیوی پشت صحنه فیلم‌برداری فیلم A Complete Unknown نگاهی بسیار بهتر به ظاهر و گریم تیموتی شالامی در نقش باب دیلن ارائه می‌دهد. درحال‌حاضر استودیو هنوز تاریخ اکران این درام زندگینامه‌ و موزیکال را اعلام نکرده است. شما در ادامه می‌توانید این تصاویر و ویدیو را مشاهده کنید:

دانلود از آپارات

فیلم A Complete Unknown توسط جیمز منگولد کارگردانی می‌شود که فیلمنامه آن را با همکاری جی کوکس براساس کتاب Dylan Goes Electric نوشته الیجا والد به رشته تحریر درآورده است. این فیلم به دوران اوج‌گیری باب دیلن در موسیقی فولک و تغییر ناگهانی او به سمت راک اند رول می‌پردازد. همچنین استودیو سازنده فیلم، حق استفاده از موسیقی این اسطوره موسیقی را نیز در اختیار دارد.

تیموتی شالامی در نقش باب دیلن، ال فانینگ در نقش سیلوی روسو، مونیکا باربارو در نقش جون بائز، ادوارد نورتن در نقش پیت سیگر، بوید هولبروک در نقش جانی کش، نیک آفرمن در نقش آلن لومکسو و پی.جی. باین در نقش هارولد لونتال در فیلم A Complete Unknown به ایفای نقش می‌پردازند. این فیلم با تهیه‌کنندگی اجرایی خود باب دیلن به همراه برایان کاونا-جونز و اندرو رونا ساخته می‌شود. جف روزن، مدیر برنامه دیلن نیز به‌عنوان تهیه‌کننده به‌همراه جیمز منگولد، باب بوکمن از گروه سرگرمی Veritas، آلن گازمر و پیتر جیسن، فرد برگر از اتوماتیک و الکس هاینمن از پیکچر کمپانی به جمع تهیه‌کنندگان این فیلم پیوسته است.


منبع ComingSoon.net
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده