نویسنده: عرفان بدری
// سه شنبه, ۷ فروردین ۱۴۰۳ ساعت ۱۴:۳۰

فیلم‌برداری فصل سوم سریال Euphoria به تعویق افتاد

رسانه ددلاین گزارش داد که فیلم‌برداری فصل سوم سریال Euphoria شبکه اچ‌بی‌اُ به تعویق افتاده است.

با اینکه مدتی پیش سیدنی سوئینی به نزدیک‌بودن شروع فیلم‌برداری فصل سوم Euphoria اشاره کرده بود، رسانه ددلاین گزارش داد که فیلم‌برداری فصل جدید به‌طور موقت به تعویق افتاده است. این رسانه اشاره می‌کند که به بازیگران سریال اجازه داده شده است تا در این فاصله در پروژه‌های دیگر نقش‌آفرینی کنند.

شبکه اچ‌بی‌اُ در بیانیه‌ای به این رسانه اعلام کرد: «تعهد شبکه HBO و سم لوینسون به ساخت فصل سوم به‌شکلی فوق‌العاده همچنان پابرجا است. در این فاصله، به بازیگران پرطرفدار خود اجازه می‌دهیم تا به‌دنبال فرصت‌های دیگر باشند.» بااین‌حال ظاهرا اچ‌بی‌اُ همچنان قصد دارد تا فصل سوم سریال سرخوشی را در سال ۲۰۲۵ پخش کند؛ همان‌طور که کیسی بلویز، مدیرعامل این شبکه در کنفرانسی در ماه نوامبر ۲۰۲۳ اعلام کرده بود.

سریال Euphoria براساس سریال کوتاه دیگری به همین نام توسط سم لویسون نوشته و ساخته شده است. لوینسون درکنار زندایا، دریک، ادل نور، رون لشم و دافنا لوین، تهیه‌کنندگی اجرایی این سریال را برعهده دارد.

این سریال داستان گروهی از دانش‌آموزان دبیرستانی را روایت می‌کند که درگیر چالش‌های دوران نوجوانی ازجمله مواد مخدر، هویت، تروما، شبکه‌های اجتماعی، عشق و دوستی هستند. بازیگران این سریال شامل زندایا، سیدنی سوئینی، جیکوب الوردی، الکسا دمی، مود آپاتو، استورم رید، الژی اسمیت، آستین آبرامز، کلمین دومینگو می‌شود.


منبع ComingSoon.net
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده