نویسنده: عرفان بدری
// دوشنبه, ۶ فروردین ۱۴۰۳ ساعت ۱۰:۳۰

فصل سوم Yellowjackets شباهت‌هایی به فصل اول دارد

یکی از خالقان سریال Yellowjackets اطلاعاتی از فصل سوم این نمایش به اشتراک گذاشت.

 اشلی لایل، یکی از خالقان سریال Yellowjackets، در مصاحبه‌ با رسانه The Wrap درباره وضعیت فصل سوم این نمایش اطلاعات جدیدی ارائه داد که به‌دلیل اعتصابات هالیوود در سال گذشته به تعویق افتاده بود. او در این مصاحبه به طرفداران اطمینان داد که فصل سوم از نظر حال‌وهوا شباهت‌هایی به فصل اول خواهد داشت. همچنین سامانتا هنرتی، بازیگر نقش میستی، اخیراً تایید کرد که بازیگران اصلی در حال مذاکره برای تمدید قرارداد با شبکه شوتایم هستند.

اشلی لایل در این مصاحبه گفت: «درحال‌حاضر مشغول نوشتن [فیلم‌نامه] فصل سوم هستیم. نمی‌خواهم جزئیات زیادی را فاش کنم؛ زیرا همیشه با این کار به دردسر می‌افتم. اما می‌توانم بگویم که از نظر حال‌وهوا می‌توان فصل سوم را به‌نوعی برگشت به فصل اول دانست. فقط همین را می‌گویم که دخترها مدتی است که آن‌جا هستند و خوب پیش می‌روند.»

سریال Yellowjackets ترکیبی از بقاء، داستان ترسناک روان‌شناختی و درام دوران بلوغ است. این سریال داستان گروهی از بازیکنان بسیار بااستعداد فوتبال دبیرستان را روایت می‌کند که شانس با آن‌ها یار است و از سقوط هواپیما در دل یک منطقه‌ی دورافتاده شمالی جان سالم به در می‌برند. سریال ماجرای آن‌ها را از یک تیم متحد به گروه‌های وحشی دنبال می‌کند و در‌عین‌حال زندگی‌هایی را به تصویر می‌کشد که آن‌ها سعی کرده‌اند تقریبا ۲۵ سال بعد دوباره کنار هم بچینند. این سریال نشان می‌دهد که آنچه در آن منطقه وحشی شروع شد، هنوز به پایان نرسیده است.


منبع ComingSoon.net
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده