نویسنده: مسیح کریمی
// یکشنبه, ۵ فروردین ۱۴۰۳ ساعت ۱۷:۵۶

تاریخ پخش دو قسمت سینمایی انیمه Bocchi the Rock مشخص شد

استودیو Cloverworks با انتشار تریلری تاریخ پخش دو قسمت سینمایی انیمه Bocchi the Rock را تایید و اعلام کرده است.

در‌حالی‌که طرفداران انیمه Bocchi the Rock منتظر پخش فصل دوم این انیمه هستند، پیش از آن می‌توانند منتظر قسمت‌های سینمایی این انیمه کمدی باشند. حالا طبق جدیدترین اخبار سینما و تلویزیون، تاریخ پخش دو قسمت سینمایی انیمه بوچی راک مشخص شده است. انیمه Bocchi the Rock! Compilation Film دارای دو قسمت است که طبق اعلام استودیو Cloverworks، انیمه Bocchi the Rock! Compilation Film Re در تاریخ ۷ ژوئن ۲۰۲۴ (۱۸ خرداد ۱۴۰۳) اکران خواهد شد.

سپس انیمه Bocchi the Rock! Compilation Film Re: Re در تاریخ ۹ آگست ۲۰۲۴ (۱۹ مرداد ۱۴۰۳) روی پرده‌های سینما در ژاپن خواهد رفت. همچنین تریلری از انیمه Bocchi the Rock! Compilation Film منتشر شده است که در ادامه می‌توانید این تریلر را ازطریق یوتیوب تماشا کنید.

تماشا از یوتیوب

هیتوری بوچی در انیمه Bocchi the Rock! Compilation Film

انیمه Bocchi the Rock داستان هیتوری گوتو را دنبال می‌کند که یک دختر دبیرستانی است و شروع به یادگیری گیتار می‌کند و رویای او عضویت در یک گروه موسیقی است. او شخصیتی بسیار خجالتی است و هیچ دوستی ندارد. بااین‌حال زمانی‌که او با نیجیکا ایجیچی، دختر درامر و کسی که به‌دنبال یک گیتاریست برای گروهش می‌گردد، ملاقات می‌کند، رویای او ممکن است به حقیقت بپیوندد.

انیمه بوچی راک اقتباسی از مانگایی به همین نام اثر آکی هاماجی است که تاکنون ۶ جلد آن نوشته و منتشر شده است. استودیو Cloverworks وظیفه تولید انیمه Bocchi the Rock را بر عهده دارد که از کارهای شاخص این استودیو می‌توان به ساخت انیمه Persona 5: The Animation، انیمه My Dress-Up Darling و انیمه Spy × Family (در همکاری با ویت استودیو) اشاره کرد.


منبع Animecorner
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده