نویسنده: مسیح کریمی
// یکشنبه, ۵ فروردین ۱۴۰۳ ساعت ۱۵:۲۹

پخش مسابقه بازیگر و بوکسور معروف در نتفلیکس

نتفلیکس با انتشار ویدیویی از پخش مسابقه بوکس بین مایک تایسون و جیک پال به‌صورت زنده از این شبکه خبر داده است.

طبق جدیدترین اخبار سینما و تلویزیون، نتفلیکس از برگزاری یک مسابقه بوکس تاریخی خبر داده است. نتفلیکس با انتشار یک تیزر کوتاه اعلام کرد که در تاریخ ۳۰ تیر ۱۴۰۳ (۲۰ ژوئیه ۲۰۲۴) یک مسابقه بوکس بین مایک تایسون، بوکسور افسانه‌ای و جیک پال، بازیگر و بوکسور ۲۷ ساله برگزار خواهد کرد. در تیزر منتشر شده تنها شاهد ملاقات تایسون و پال هستیم که در حال حاضر در حال آماده شدن برای برگزاری این مسابقه هستند و در ادامه می‌توانید تیزر منتشر شده را تماشا کنید:

دانلود از آپارات

مایک تایسون در دوران حرفه‌ای خود به مایک آهنین شهرت داشت و حالا در ۵۷ سالگی برای یک مسابقه بوکس زنده قرار است از بازنشستگی خارج شود. مایک تایسون همچنین سابقه بازیگری در سینما و تلویزیون هم دارد که از جمله کارهای او می‌توان به فیلم Ip Man 3، فیلم Grudge Match، فیلم Entourage، فیلم Pharaoh's War، فیلم Liger، فیلم Asphalt City، فیلم Medellin و انیمیشن Mike Tyson Mysteries اشاره کرد.

جیک پال، یک یوتیوبر، بازیگر، بوکسور، کمدین و خواننده رپ آمریکایی است که ازطریق شبکه اجتماعی واین به شهرت رسید و سپس به شبکه دیزنی و سریال Bizaardvark پیوست. پال پس از جدایی از دیزنی، برند رسانه‌ای مستقل خودش را تأسیس و شروع به تولید و انتشار ویدیو ازطریق یوتیوب کرد. نتفلیکس طی سال‌های اخیر سرمایه‌گذاری عظیمی برای پخش رویدادهای ورزشی مثل مسابقه تنیس بین رافائل نادال و کارلوس آلکاراز کرده است.


منبع نتفلیکس
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده